منچستریونایتد جام حذفی را هم می‌خواهد

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش برای قهرمانی در جام حذفی هم حساب باز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس با نتیجه ۳ بر یک ردینگ را شکست داد و راهی دور بعدی رقابت‌ها شد. در این بازی، کاسیمیرو ۲ گل و فرد یک گل به ثمر رساندند. منچستریونایتد بعد از برد در این دیدار صاحب یک رکورد هم در فوتبال جزیره شد. یونایتد در ۱۵ بازی خانگی متوالی جام حذفی شکست نخورده است.

آخرین باخت این تیم در خانه در جام حذفی به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد. در آن سال منچستریونایتد در اولدترافورد با نتیجه  ۲ بر یک به آرسنال باخت و شیاطین سرخ از این رقابت‌ها کنار رفت.

شروع پر گل منچستر بدون رونالدو

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در مورد پیروزی ۳ بر یک مقابل ردینگ در دور چهارم جام حذفی اظهار نظر کرد و گفت: ۶۰ دقیقه اول واقعا خوب بودیم و ما کاملاً بر روند بازی مسلط بودیم و موقعیت‌هایی خوبی خلق کردیم. اگرچه در نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای گلزنی وجود داشت ولی در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بودیم. نمی‌دانم چرا گل رشفورد لغو شد و داور این گل را مردود اعلام کرد.

او درباره شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: ما این‌جا هستیم تا جام‌ها را به دست آوریم اما هنوز راه زیادی در پیش است. بازی‌های زیادی تا پایان داریم و فعلا در مراحل ابتدایی هستیم. ما در حال ساختن یک تیم هستیم و می‌خواهیم تیمی باشیم که سال‌ها برای قهرمانی رقابت کند.

پیش از این بازی تاتنهام به مصاف پرستون رفت و به برتری ۳ بر صفر رسید. در این بازی برای اسپرز، سون هیونگ مین ۲ گل به ثمر رساند و گل سوم اسپرز را نیز آرنات دانجوما، ستاره جدید تاتنهام وارد دروازه حریف کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =