مدیر استقلال: درباره رضایی، تابع کمیته انضباطی هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پرونده مهاجم فصل گذشته باشگاه تراکتور، گفت: پرونده به کمیته انضباطی رفته و باید صبر کنیم و ببینم رای کمیته انضباطی به چه صورت خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با بازگشت کاوه رضایی و خرید هافبک خارجی جدید اظهار داشت: شکایت به کمیته انضباطی رفته و باید صبر کنیم و ببینم رای کمیته انضباطی به چه صورت خواهد بود و سپس درباره آن تصمیم خواهیم گرفت. این پرونده پیچیدگی‌های زیادی دارد و ما نمی‌توانستیم خودمان تصمیم بگیریم و هر تصمیمی که در کمیته انضباطی گرفته شود، تابع آن خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: چند گزینه را برای سرمربی مطرح کردم که یکی از آن‌ها سابقه بازی در اورتون را نیز داشت. دیشب صحبت‌های نهایی را با ریکاردو ساپینتو انجام دادیم و یکی از گزینه‌ها را تایید کرد و بلافاصله با این بازیکن وارد مذاکره شدیم و قرار شد او از یونان به ترکیه رفته و بعد از آنجا با کنسول‌گری‌ ترکیه هماهنگ کردیم که امروز به تهران برسد. ولی ساپینتو با توجه به اینکه استقلال فقط یک جای خالی برای بازیکن خارجی دارد، تصمیم گرفت که عجله‌ای در کار نباشد تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

نوری:‌ استقلال بوی قهرمانی می‌دهد

وی افزود: بگذارید ما چند بازی انجام دهیم و ببینیم به هافبک نیاز داریم یا مهاجم بعد از آن برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیریم. من با بازیکن خارجی هم صحبت کردم و از او خواستم تا صبر کند. این بازیکن در لیگ‌های پاراگوئه سابقه بازی دارد و پنج بار نیز با تیم‌های این کشور قهرمان شده است.

فتح‌الله‌زاده در رابطه به کمک به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی نیز اظهار داشت: باشگاه استقلال چهار، پنج کامیون وسایل مورد نیاز برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی فرستاده‌ است و روز یکشنبه هم شخصا سفری به این منطقه خواهم داشت. الان نیاز اصلی مردم خوی چادر است تا از یخ‌زدگی در امان باشند.​​​​​​

انتهای پیام/

کد خبر: 1169959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =