هادیانفر: جریمه‌های طرح ترافیک برای شهرداری است

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنا بر رأی صادر شده و پیگیری های شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کمال هادیانفر در حاشیه افتتاح مرکز پاسخگویی راهور و در جمع خبرنگاران درباره حذف ۲ درصد افزایش عوارض خودروها و اعمال جریمه توسط پلیس راهور گفت: در سال‌های گذشته بنا بر شکایتی که در دیوان عدالت کشور مطرح شد تصمیم بر این شد تا شهروندان یا عوارض خودروهای خود را پرداخت یا جریمه بدهند.

هادیانفر: ایمنی خودرو تایید نشود، شماره‌گذاری نمی‌کنیم

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به رأی صادره به نفع شهرداری‌ها افزود: بنا بر رأی صادر شده و پیگیرهای شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.

وی در ادامه گفت: خودروهایی که بدون مجوز وارد محدوده طرح می‌شوند باید عوارض پرداخت و جریمه هم از سوی خود شهرداری اعمال می‌شود و بنابراین دلیلی برای اعمال جریمه وجود ندارد اما اگر در بحث عوارض تجدید نظر شده و یا به مبلغ جریمه اضافه و اصلاحات انجام شود، ما نیز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

سردار هادیانفر با تاکید بر جریمه پلاک‌های زوج و فرد افزود: جریمه ورود به محدوده طرح مبلغ ۱۰۹ هزار تومان و بنا بر شرایط آلودگی هوا و کمیته اضطرار است و ما آن را اجرا می‌کنیم.در بحث جرایم ما نیازمند تغییر هستیم تا به وسیله مجلس شورا و هیأت وزیران تصویب شود.

کد خبر: 1170322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =