کار سخت استقلال در برابر پیکان/ ۶۰۰ میلیون از آبی‌ها طلبکار هستم اما به خود اجازه شکایت ندادم

بازیکن سابق استقلال درباره طلب خود از باشگاه استقلال، گفت: از سال ۹۶ مبلغ ۶۰۰ میلیون طلبکارم اما هیچ شکایتی از باشگاه نکردم.

صادق ورمزیار، بازیکن سابق باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، پاسخگوی سوالاتی درباره وضعیت بازیکنان و کیفیت تیم استقلال بود:

استقلال در مقابل پیکان کار راحتی دارد؟

پیکان تیم خوبی است و بازیکنان جنگ‌جویی دارد و به خوبی از فرصت هایش استفاده می‌کند؛ نمی‌توان گفت استقلال کار راحتی دارد اما آنها باید با تمرکز به بازی بروند زیرا که پیکان تیم خطرناکی است؛ در کل همه چیز بستگی به استقلال دارد.

آبی‌ها به قهرمانی امیداورتر شدند؛ دلیلش ساپینتو است یا عملکرد بازیکنان بهتر شده؟

تغییر عملکرد بازیکنان نسبت به بازی‌های قبلی، محسوس‌تر است و کیفیت بازیکنان بهتر شده؛ چند مورد که می‌توان باعث پیشرفت استقلال دانست؛ عبارت است از: هماهنگی بیشتر بازیکنان، بازی با ترکیب ثابت و بازی‌سازی خوب آرش رضاوند که کمک شایانی به استقلال کرد.

معتقدم عملکرد بازیکنان در بهتر شدن استقلال مؤثر تر از تصمیمات ساپینتو است ولی سرمربی شناختش نسبت به استقلال بیشتر شده که باید ۶ ماه پیش به این شناخت می‌رسید! ساپینتو هنوز باید تغییراتی در تصمیماتش ایجاد کند.

منوچهری: استقلالی‌ها جا افتاده اند

نظرتان درباره شکایت سیاوش یزدانی از استقلال چیست؟

کار بهتری بود اگر سیاوش یزدانی از استقلال شکایت نمی‌کرد ولی نباید یک طرفه به قضیه نگاه کرد چرا که شاید حق با او باشد اما اگر یزدانی با باشگاه محبوبش، دوستانه کار را به نتیجه می‌رساند، اتفاق مثبت‌تری رخ می‌داد.

خود من از سال ۱۳۹۶ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب‌کار هستم؛ شکایتی هم نکردم تا شاید خود باشگاه کاری کند اما مدیریت به من یک زنگ هم نزد، با این‌حال من به خودم اجازه شکایت از استقلال را ندادم.

درباره بازگشت حسینی به چارچوب دروازه استقلال بگویید؛ می‌تواند بعد از مصدویت دوباره بدرخشد؟

سید حسین حسینی دروازبان خوبی است و بهتر از دروازبان‌های ذخیره آبی‌هاست؛ او باید از شرایط روحی خوبی برخوردار باشد و ما نیز به او امیداور هستیم تا دوباره به خوبی سنگربان استقلال باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =