برای حل مشکلات سلف دانشگاه خواجه‌نصیر بودجه نیست/ راه‌اندازی سلف دانشکده برق تا تابستان ۱۴۰۲

دبیر شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیر گفت: مشکلات امور تغذیه‌ در پی تعطیلی سلف ۲ دانشکده این دانشگاه گسترش یافته و مسئولان نبود بودجه را علت اصلی ایجاد این مشکلات بیان کرده‌اند.

محمد بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه در چند مدت اخیر مشکلات سالن غذا خوری(سلف) دانشگاه خواجه‌نصیر بیشتر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر توزیع غذا بین دانشکده‌های مختلف و کوچک بودن آشپزخانه‌ها جزو اصلی‌ترین مشکلات حوزه تغذیه(تسهیلات رفاهی) این دانشگاه است.

خوابگاه دانشگاه خواجه‌نصیر تا شهریور ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود/ الزامی نبودن تزریق دوز یادآور واکسن کرونا

وی با تصریح بر اینکه دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیر در سطح شهر پراکنده هستند؛ اما با وجود بُعد مسافت فقط ۲ سلف در این دانشگاه فعالیت دارند، عنوان کرد: در حال حاضر آشپزخانه‌های دانشکده‌های هوا و فضا و مکانیک در حال س ارائه خدمات به دانشجویان هستند. 

دبیر شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیر اضافه کرد: اعضای شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیر در تلاش هستند تا سالن غذاخوری سایر دانشکده‌ها را برای ارائه سرویس به دانشجویان فعال کنند. به همین منظور مدت زمانی است که خواستار فعالیت سلف دانشکده مهندسی برق هستیم. این موضوع نیز در گرو تامین بودجه از دانشگاه امکان پذیر خواهد بود. 

وی با بیان اینکه فعال نبودن آشپزخانه‌های تمامی دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیر ۲ مشکل عمده برای ریاست و دانشجویان این دانشگاه ایجاد کرده است، بیان کرد: جا به جایی غذا بین دانشکده‌ها باعث ایجاد هزینه‌ها مازآد برای حمل و نقل است که پیمانکار از دانشگاه می‌گیرد. علاوه بر آن نیز معمولا غذایی که به دست دانشجویان می‌رسد، سرد شده است. 

بحرینی با اشاره به اینکه دانشگاه خواجه نصیر ۴ دانشکده اصلی با تعداد دانشجوی بالا دارد؛ اما فقط ۲ سلف از این دانشکده‌ها فعال است، گفت: مسئولان در این باره و در پاسخ به پیگیری‌های شورای صنفی، کوچک بودن آشپزخانه دانشکده‌ها را علت اصلی غیر فعال بودن سلف دانشکده‌های مهندسی عمران و مهندسی برق بیان کرده‌اند. البته برخلاف گفته مسئولان، آشپزخانه دانشکده مهندسی برق بسیار بزرگ بود و تنها به وسایل و تجهیزات نیاز دارد. 

این دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر در پایان با تصریح بر اینکه مسئولان این دانشگاه همواره بیان می‌کنند که بودجه لازم برای حل مشکلات سلف این دانشگاه را ندارند؛ خاطرنشان کرد: به عقیده بنده، اگر بخواهیم بر اساس وعده مسئولان داشگاه پیش رویم تا ۲ سال آینده نیز سلف دانشکده مهندسی راه اندازی نخواهد شد. به همین دلیل شورای صنفی تلاش دارند که تا تابستان سال ۱۴۰۲ این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =