انعقاد تفاهم‌نامه راه اندازی صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

با حضور حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف استان البرز و ناصر کاویانی نائب رئیس اتاق اصناف استان البرز، تفاهم نامه همکاری مشترک و راه اندازی صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل اتاق اصناف استان البرز انجام پذیرفت، طرفین بر تعامل و همکاری مشترک همه جانبه در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود در دو مجموعه بحث و تبادل نظر کردند.

 حسین کلانتری خلیل آباد در این نشست با معرفی پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  بیان داشت: این دانشگاه به عنوان بستر ساز تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین دارای پتانسیل و قابلیت های زیادی از قبیل شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی مجهز، ۴ مرکز تحقیقات در حوزه های مختلف و یک مرکز رشد با رتبه سطح یک در کشور و با بیش از ۴۳ هزار دانشجو  و رتبه جامع الف در کشور حرف اول در استان می زند.

وی افزود : با وجود این پتانسیل ها می توان در  برگزاری دوره های خاص آموزشی برای صنوف مختلف، برگزاری دوره های منتهی به صدور مدرک از طریق دانشکده مهارت و کارآفرینی، صدور مجوز تدریس به روسای صنوف و اتحادیه در دانشگاه، برگزاری دوره های تخصصی در زمینه های مدیریتی، حسابداری، مدیریت کسب و کار، نساجی، مشتری مداری با اتاق اصناف همکاری مشترک داشت.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به ایجاد ۴۶ رشته بلند مدت (کاردانی و کارشناسی) مهارتی و مورد نیاز با توجه به آمایش استان خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات مشترک دو مجموعه می توان به  آموزش صنوف در زمینه های تولیدی، خدماتی، توزیع، فنی و آموزش اتحادیه ها، توانمند سازی اعضا، اصناف مدیران و کارکنان، نیاز سنجی آموزشی و مشکلات اصناف از قبیل بیمه تامین اجتماعی، مالیات و قاچاق کالا اشاره کرد.

در پایان مقرر شد ایجاد اتاق مشترک با اصناف، انعقاد تفاهم نامه مشترک با اصناف، ایجاد صندوق خیریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز  اجرایی و کارسازی شود.

 کلانتری گفت: در زمینه همکاری مشترک در راستای راه اندازی صندوق خیریه دانشگاه می توان هیات مدیره ۵ نفر یا ۷ نفر تشکیل و با تخصیص دفتر مشترک و حساب بانکی مجزا به ارائه خدمات به دانشجویان نیازمند پرداخت.

در ادامه تفاهم نامه همکاری مشترک که به امضای حسین کلانتری خلیل آباد و بهروز حصاری و ناصر کاویانی بعنوان مسئولین دو مجموعه رسید که هدف از ایجاد صندوق خیریه در راستای عمل به فرامین ائمه اطهار (ع) وآموزه های ارزشمند دینی و انسانی بوده و با هدف کمک و مساعدت به دانشجویان نیازمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با محوریت کمک هزینه‌های پرداخت شهریه، تغذیه و ... براساس اساسنامه صندوق مذکور بین اتاق اصناف مرکز استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منعقد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =