بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سه نوبت

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سه نوبت کاری خبر داد و گفت: این روند تا زمان پایان رسیدگی به جزییات بخش درآمدی و هزینه‌ای لایحه بودجه ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ از صبح امروز - شنبه - آغاز شد و بررسی تبصره‌ها و بندهای درآمدی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس طی هفته آینده

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: پس از مشخص شدن سقف بودجه در بخش درآمدی و تصویب آن، بررسی تبصره‌ها و بندهای هزینه‌های آغاز خواهد شد. بر همین اساس بررسی لایحه بودجه به صورت سه شیفت در دستور کار صحن علنی مجلس است.

نماینده مردم محلات در مجلس با اعلام ساعت بررسی سه شیفت کاری صحن برای بررسی لایحه بودجه عنوان کرد: در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ جزییات بودجه بررسی خواهد شد و در نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ نیز ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط نمایندگان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نوبت شب نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ نیز صحن مجلس بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در دستور کار دارد و این روند تا زمان پایان بررسی بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای بودجه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1172582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =