احتمال افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیئت علمی

‌معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده‌ گفت: افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیئت علمی در دست اقدام است و برخی از امور باید در حوزه زنان فرهنگ سازی و برخی قوانین اصلاح شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی ‌معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده‌ در جمع بانوان تاثیرگذار البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  اظهار داشت، مصوبه امروز مجلس حرکت خوبی است که به واسطه آن اقدامات موثری در حوزه زنان و خانواده شکل می‌گیرد.

خزعلی: برخی می‌خواهند زنان مثل مردان شوند

وی افزود: افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیئت علمی در دست اقدام است و برخی از امور باید در حوزه زنان فرهنگ سازی و برخی قوانین اصلاح شود.

خزعلی افزود: امیدواریم مسئله مسمومیت دانش آموزان هرچه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تا زنان را ابزار قرار دهند که باید با بصیرت مانع سوء استفاده آنان شد.

خزعلی گفت: حمایت مالی و پیگیری صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار از دیگر اقدامات در حوزه زنان و خانواده بوده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به بازارچه های مجازی و کنگره زنان تاثیر گذار بیان کرد: درصدد هستیم این بازارچه ها به چند زبان در کشورهای همسایه ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه اقدامات موثری در حوزه زنان انجام شده تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم گفت: دولت به صورت عملیاتی وارد عمل شده، اما بسیاری از موانع و کارشکنی‌ها، فرسایشی شدن برخی از کارها به دلیل شرایط اغتشاشات و تحریم را شاهد هستیم که با تلاش‌های مضاعف اکنون از گردنه ها با همت و حضور مردم عبور کردیم.

خزعلی یادآورشد: مساله اشتغال ورزشکاران با توجه به دستور رهبرمعظم انقلاب دراین زمینه به صورت مکتوب ارایه شود.

وی اضافه کرد: بنابراین به دنبال راهکار در این زمینه هستیم و ازطریق اسپانسرها در تامین تجهیزات ورزشی نیز توجه لازم صورت گیرد.

معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده گفت: درسال گذشته متمرکز برامور زنان سرپرست خانوار بودیم برخی ازاین زنان با بنیاد برکت قرارداد بستند.

وی افزود: بازار فروش محصولات و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار دراستان ها برای هر استان یک بازارچه پیش بینی شده و به صورت مجازی اکنون نیز با اولویت زنان سرپرست خانوار اقدامات لازم در حال انجام است.‌

انتهای پیام/

کد خبر: 1173697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =