قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه آزاد مسجد سلیمان در مسابقات استانی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: در تورنمنت استانی فوتسال واحدهای دانشگاه آزاد خوزستان تیم مسجد سلیمان قهرمان این دوره مسابقات شد.

گودرز شاطری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز گفت: مسابقات فوتسال کارکنان و اساتید منطقه ده دانشگاه ازاد اسلامی با حضور ۱۰ واحد دانشگاهی از استان  خوزستان به میزبانی واحد رامهرمز برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات که از ۱۴ الی ۱۹ اسفندماه به طول انجامید در سه گروه تیم ها دسته بندی شدند که پس از ۱۲ مسابقه در دور مقدماتی، تیم های رامهرمز، ایذه، مسجد سلیمان و امیدیه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، و در مرحله نیمه نهایی تیم های رامهرمز و مسجد سلیمان با برتری بر تیم های امیدیه و ایذه به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد خوزستان تصریح کرد: در بازی فینال واحد مسجدسلیمان با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تیم رامهرمز میزبان این دوره از مسابقات به برتری رسید و به مقام قهرمانی این تورنمنت نائل شد.

شاطری خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری سالانه این مسابقات که معاونت فرهنگی و دانشجویی متولی آن می باشد، ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان است. 

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1174277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =