نمی‌توان روزهای خوبی را برای تئاتر پیش‌بینی کرد / خروج سینما و تئاتر از سبد خانوارها

بازیگر فیلم زن‌ها فرشته‌اند گفت: در حال حاضر در شرایطی به سر می‌بریم که فقط معیشت برای مردم مهم است و سینما و تئاتر هیچ جایگاهی در سبد خانوارها ندارد.

سیروس همتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک نمایش به نویسندگی خودم هستم که در تئاتر شهر اجرا می‌شود.

سینمای ایران در وضعیت هشدار / جای خالی تنوع ژانر و گونه احساس می‌شود

وی در ادامه با اشاره به اوضاع و احوال ناخوش تئاتر عنون کرد: در سال جاری تئاتر حال و روز خوشی نداشت و فکر می‌کنم که در سال جدید اوضاع بدتر هم خواهد شد.

بازیگر فیلم انفرادی با بیان اینکه گمان نمی‌کنم که بتوان روزهای خوبی را برای تئاتر پیش‌بینی کرد، گفت: اوضاع اقتصادی کنونی به شدت نگران‌کننده است و این موضوع بر بخش‌های مختلف جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

همتی ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی به سر می‌بریم که فقط معیشت برای مردم مهم است و سینما و تئاتر هیچ جایگاهی در سبد خانوارها ندارد.

وی با بیان اینکه این مسئله که گفته می‌شود تئاتر برای قشر متوسط جامعه است اصلا درست نیست، گفت: تئاتر برای قشر محروم جامعه است و ما داریم خاطبانی را که از قشرهای مختلف جمعه هستند اما تورم اقتصادی که در حال حاضر داریم بسیار بر روی فرهنگ تاثیر داشته است.

همتی در پایان تاکید کرد: افزایش قیمت سینما و تئاتر همزمان با سایر موارد موجب دوری تماشاگران از عرصه هنر خواهد شد و ما تماشاگرانی را که از قشر ضعیف جامعه هستند را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =