ارغوانی: ماموریت آموزش و پرورش ،کارآمدی و ساختن نسل است

جانشین رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه معلمان پایه‌ریز تمدن نوین هستند گفت: انقلاب انسان سازی در کلاس درس رقم می‌خورد و به همین دلیل از معلمان درخواست می‌کنم که نهضت روایت‌ها را دست بگیرند، اگر شما معلمان روایتگری نکنید به تعبیر مقام معظم رهبری دیگران روایت‌سازی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس ارغوانی در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان که در ساختمان مرکزی وزرات آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه فراخوان هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در تابستان منتشر و تکیه گاه علمی این جشنواره دانشگاه فرهنگیان بود گفت: ماموریت داریم ملهم از کلام ولایت به ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش کمک کنیم. ماموریت آموزش و پرورش ،کارآمدی و ساختن نسل است.

تمدید ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وی افزود: خیر و شر هر جامعه‌ای در مدرسه رقم می‌خورد و کلیدی ترین عنصر آن، معلم است. معلمان قدر تلاش ها و زحمات خود را نمی‌دانند. بنا به برخی اظهارات ۵۴ کشور در اغتشاشات پاییز نقش داشتند و دو سه کشور پس کشیدند و نهایتا ۴۸ کشور پای براندازی نظام ماندند و امید بسته بودند که به ساحت مقدس معلم و دانش‌آموز چنگ بیندازند و در برخی جاها موفق شده بودند.

ارغوانی با بیان اینکه در همایش‌های چند هزار نفری جشن فرشته‌ها چنان ضربه‌ای به نظام استکباری و دشمنان وارد کرد که دست و پا زدند تا چکار کنند که این سلسله مسمومیت‌های ساختگی و تصنعی را ایجاد کردند گفت: گفته شده است ۱۰۰ نفر در این جریانات دستگیر شدند.  چون یک قدم و یک نفس معلم تاثیر دارد که تمام سلسله محاسبات دقیق و متقن نظام استکباری را به هم بریزد.

وی ادامه داد: معلمان پایه ریز تمدن نوین هستند. نهضت روایت ایجاد کرده‌ایم و دوشنبه‌های هر هفته جلساتی در این زمینه برگزار می‌شود. انقلاب انسان سازی در کلاس درس رقم می‌خورد، از معلمان درخواست می‌کنم که نهضت روایت ها را شما دست بگیرید، اگر شما روایتگری نکنید به تعبیر رهبری دیگران روایت سازی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محتبی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 0
      سلام. تقریبا تمامی معلمین سرخورده و بی اعتمادی هستند. تمام وعده ها دروغ بود. رتبه بندی تحقیر معلمین هست.