مراسم معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار شد

مراسم معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور قائم مقام مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با حضور محمدرضا سعیدی قائم مقام مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات مناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و اعضای هیات رئیسه واحد کرج برگزار شد.

کسب ۴ عنوان برگزیده کشوری در هفتمین جشنواره ملی ایثار

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده گفت: آموزه های معارفی و اسلامی بسیاری در دعا نهفته است که انسان باید دنبالش باشد. باید ببینیم معصوم از خداوند چه طلب می کند. ما همه آمده ایم که در این مسیر به شناخت و تکامل برسیم و اگر تعلیم می دهیم برای این باشد که بتوانیم مخاطب مان را یک قدم به خدا نزدیک کنیم و اگر کار حراستی یا گزینشی انجام می دهیم باید سعی کنیم افراد را به خدا نزدیکتر کنیم و از او تقرب جوییم. رمز موفقیت در همین می باشد که عبارات معصومین را در زندگی سرلوحه قرار دهیم.

حسین کلانتری دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: در سال جاری فعالیت های بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج انجام گرفته است و در آمد های غیر شهریه ای ۶ ماهه اول سال نسبت به سال گذشته ۶ برابر شده؛ البته هنوز نسبت به توانایی که استان البرز دارد و با توجه به نزدیکی به استان تهران و سایر مزیت ها، عقب هستیم .البته ریل گذاری های خوبی انجام شده تا به چشم انداز مورد نظر برسیم حتی در  بحث سرا های نوآوری و فناوری و آن چیزی که مورد نظر دانشگاه است از جمله افزایش تعداد دانشجو و در حوزه های اقتصادی کار های بسیار خوبی انجام شده است.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: آن چیزی که بایستی در سال ۱۴۰۲سر منشا کار باشد و از مطالبات مقام معظم رهبری نیز است، کیان دانشگاه را حفظ، فضای انقلابی گسترش و در راستای ارتقاء علمی دانشگاه تلاش کنیم و حتما باید در این زمینه دقت لازم به عمل آید.

وی اظهار کرد: پاسداری از مسائل اخلاقی ، ایمانی ، اسلامی و صیانت از ارزش های دینی و انقلابی در دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است که همه ما باید به آن توجه کنیم.

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (ره) در خصوص گزینش که باید در این حوزه معیار ها و روش ها به روز شوند و گزینش منابع انسانی با پرهیز از تنگ نظری انجام گیرد عنوان کرد: در واقع رسالت گزینش پیشگیری و هدایت است ودر همه امور انتظارمان این است مرکز گزینش دانشگاه با برگزاری دور های آموزشی به این مهم دست یابد.

محمدرضا سعیدی قائم مقام مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد:  هر کس که خود را بشناسد خدای خود را هم بهتر می شناسد و این ناظر بر این است که اگر ما خودمان را و ماموریتمان را بهتر بشناسیم و بدانیم که چه وظایفی داریم هیچگاه گمراه نخواهیم شد و اگر دائما به خود تذکر دهیم قطعا از آن مسیر مستقیم خارج نخواهیم شد.

وی افزود: در اسلام در مسیر مستقیم به جایگاه ، تفکر و اندیشه خیلی گوشزد شده است و بارها تکرار شده ودر این بین ابتدا باید ببینیم وظایفمان در دانشگاه آزاد اسلامی چیست و به عنوان یک انسان باید بدانیم چه ماموریتی داریم ، در محیط خانواده، در محیط اجتماع و... اگر این وظایف و ماموریت ها را مداوم گوشزد کنیم کمتر دچار انحراف می شویم.

قائم مقام مرکز گزینش دانشگاه بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی در چندین سال اخیر بحث رویکرد حل مساله مدنظر قرار دارد که همان فضایل اندیشه و تفکر است و پرورش دانشجوی متعهد و متخصص در راستای حل مسائل کشور بوده و در این مسیر مرکز گزینش دانشگاه در جذب افراد نقش بسزایی دارد و نوعاً وظیفه عزیزان نیز در دانشکده ها نیز سنگین است تا افراد خبره متعهد پرورش دهند .

وی اظهار کرد: در این جامعه به توسعه فضای انقلابی و جهادی نیاز داشته و اکنون قلم ، رفتار، کردار و صحبت اساتید در محیط دانشگاه و کلاس های درسی به عنوان یک سلاح عمل می‌کند.

در ادامه از زحمات حیدر بابایی در دوران تصدی مسئولیت تقدیر و حکم علی اکبر طارمی به عنوان مدیر جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به وی اعطا شد.

لازم به ذکر در این جلسه از تعدادی از اساتید، کارکنان، روسای دانشکده ها و مدیران اجرایی که در طول یکسال اخیر فعالیت چشمگیر در پیشبرد اهداف و برنامه های این دانشگاه داشتند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =