روشن: برای هواداران استقلال جایزه گذاشته‌ام

پیشکسوت استقلال می‌گوید روند پیشرفت این تیم طی هفته‌های اخیر مطلوب بوده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران در حالی شد که بعضی بازیکنان استقلال انتظار داشتند در این لیست جای می‌گرفتند. در کنار این موضوع شاگردان ساپینتو در کورس قهرمانی با سپاهان و پرسپولیس رقابت دارد. در همین رابطه حسن روشن به تحلیل وضعیت تیم ملی فوتبال و آخرین وضعیت استقلال پرداخت:

برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان چطور بود؟

 استقلال از لحاظ سازماندهی تیمی بسیار خوب شده و مدرن‌تر بازی می‌کند.

دیدار تدارکاتی استقلال و نساجی پشت درهای بسته برگزار شد

روند استقلال را چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم استقلال در ۵ بازی اخیر بسیار کامل‌تر از قبل شده. هم از نظر مدل بازی و هم از نظر تاکتیکی. رضاوند مقابل فولاد در جریان بازی نبود و مهری در تیم جا افتاده. آینده این تیم روشن است و اگر اعتماد و حمایت مناسبی داشته باشیم استقلال فصل آینده صد در صد قهرمان خواهد شد.

به نظر شما تیم می‌تواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند؟

بازی‌های سپاهان به مراتب آسان‌تر از استقلال است اما فکر می‌کنم استقلال با ادامه دادن همین روند می‌تواند قهرمانی کسب کند.

کدام بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن تیم در سال انتخاب می‌کنید؟

در سازماندهی دفاعی غلامی خیلی خوب تیم را مدیریت می‌کند. روزبه چشمی هم بسیار باتجربه کار می‌کند و رهبر این تیم شده است. چشمی مانند یک مهره کلیدی در میانه زمین می‌درخشد. در فاز حمله هم استقلال یکی از بهترین‌ها بوده. استقلال تیمی متوازن شده. هم در سمت راست خوب هستیم و هم در چپ. در خط حمله ارسلان مدافعان را خسته می‌کند تا دیگران به گل برسند.

امیر قلعه نویی هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد؟

امیر قلعه نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است. صحبت‌هایی هم در این دوران مطرح شد که دور از ادب بود. نمی‌شود ۴ سال سرمربی بود و آن‌حرف‌ها را درباره قلعه‌نویی زد. ایشان پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و تجربه مربیگری را دارد. فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که داریم، فوتبال ملی‌مان می‌تواند با او رشد کند و به موفقیت برسد.

قبول دارید کار قلعه نویی در تیم ملی سخت است؟

با وضعیتی که در جام جهانی داشتیم کار قلعه نویی سخت است ولی از جهاتی باید خوشحال باشیم که با بدبختی که با کی روش داشتیم از دست وی راحت شدیم. من خواندم در جایی گفته بودند با کی روش در جام جهانی نظم داشتیم آنهایی که این صحبت ها را انام می دهند از فوتبال چیزی نمی فهمند البته شاید هم می خواهند خودشان را تبرئه کنند.

خیای از کارشناسان می گویند جای خیلی از بازیکنان مثل قائدی و رضاوند در تیم ملی خالی است؟

الان نمی توان از کادر فنی تیم ملی ایراد گرفت.به هرحال باید قبول کنیم قلعه نویی شناخت خوبی از فوتبال ایران داردو در این برهه زمانی باید به وی کمک کرد.

بازیکنان استقلال هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرین شرکت نکرده بودند؟

 کاری به اعتصاب بازیکنان ندارم ولی جایزه گذاشتم برای کسی که بگوید حرفهایی که من میزنم به نفع خودم است تا تیم. چند وقت پیش در مترو با یک هوادار جر و بحث کردم و در آخر قانع شد حرفهایی که میزنم درست است و حتی گفت چرا شما هرچه می گویی ما سه ماه بعد می فهمیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کامران IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      عشق است حسن آقا روشن
    • ناشناس. IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      تو خودت جایزه بگیر هستی. وگرنه هر موقع تو باشگاه ی مسئولیتی داشتی همه چی گل و بلبل بوده. هر موقع نبودی همه دلقک بودن