تکلیف معوقات معلمان در جلسه هفته آینده با معاون اول رییس جمهور تعیین می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت معوقات معلمان در نشستی که در هفته آتی با معاون اول رییس جمهور رگزار می‌شود، تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف نوری با حضور در یک بخش خبری در مورد آخرین وضعیت پرداخت معوقات حقوق معلمان، گفت: با مساعدت رئیس جمهور و پیگیری معاون اول و همچنین دستور بانک مرکزی، بانک‌های عامل موظف هستند که تا عملیات پرداخت حقوق تکمیل نشده، کار خود را متوقف نکنند.

صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان

وی با اشاره به پرداخت حقوق اسفندماه معلمان اظهار کرد: اگر معلمان حقوقی برای آنها واریز نشده و یا ابهام یا سوال دارند می‌توانند با شماره ۸۸۸۹۴۰۷۵ تماس بگیرند.

 وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از رئیس جمهور، معاون اول رییس جمهور، بانک مرکزی و بانک‌های عامل، در مورد پرداخت معوقات معلمان تصریح کرد: این حقوقی که پرداخت شده است براساس رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۱ بوده است و تفاوتی بین رتبه پایه و رتبه استحقاقی وجود دارد و اختلافی که برخی می‌گویند با سازمان برنامه و بودجه وجود دارد، درست نیست.

نوری افزود: با توجه به قانون رتبه‌بندی و اعتبار پیش‌بینی شده این مابه‌التفاوت باید پرداخت شود که اختلاف در مبنای محاسبات داشتیم که به دستور رئیس جمهور مقرر شده است که در شنبه یا یکشنبه هفته آینده نشستی با معاون اول رییس جمهور برگزار شود و نتایج حاصله از آن جلسه زمان پرداخت معوقات را مشخص می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام_

کد خبر: 1175401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      0 0
      مگه نگفتی معلمان جیبشون پر میشه عید را با خیال اسوده بگذرانند؟؟؟