مهدی‌پور: سالی فوق‌العاده را با استقلال پشت سر گذاشتم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره عملکرد خود در سال گذشته صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی مهدی‌پور، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. انتظار داشتم در جام جهانی قطر حضور داشته باشم اما با توجه به نظر سرمربی وقت این اتفاق رخ نداد. این مساله باعث ضربه روحی شدید من شد زیرا سالی فوق‌العاده را با استقلال پشت سر گذاشتم. انتظارم این بود که در جام جهانی حضور داشته باشم.

تهدید استقلال از سوی فیفا

وی درباره مهم‌ترین اتفاقات سال قبل عنوان کرد: قهرمانی اتفاق خوبی بود اما بیشتر اتفاقاتش برای سال قبل بود. جام را در سال ۱۴۰۱ دریافت کردیم اما آن جام ثمره فعالیت‌ ما در سال ۱۴۰۰ بود. سال ۱۴۰۱ برای من خوب نبود چون دوست داشتم در جام جهانی باشم اما تغییرات در کادر فنی باعث شد در جام جهانی حضور نداشته باشم. روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و تاثیراتش را در خودم دیدم. اتفاقی بود که افتاد اما زندگی جریان داد و امیدوارم در جام ملت‌ها آسیا حضور داشته باشم.

آیا مهدی‌پور به جام ملت‌ها و تیم ملی در سال آینده فکر می‌کند؟ پاسخ او این‌گونه بود: صددرصد تلاش می‌کنم در جام ملت‌ها حضور پیدا کنم. اول باید مصدومیتم را پشت سر می‌گذاشتم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. بعد باید شرایط بدنی را ایده‌آل کنم تا اول به استقلال کمک کنم. بعد هم باید نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. مجموع این کارها باعث می‌شود تا سال مهمی در پیش داشته باشم.

هافبک آبی‌پوشان درباره نظر هواداران در مورد خودش گفت: ما ۳۰ میلیون هوادار داریم و این عدد شوخی نیست. شما نمی توانید نظر همه را جلب کنید. جلب نظر هواداران کاری سخت است و برای کمتر کسی در تاریخ استقلال رخ داده. مساله مهم این است که دستورات تاکتیکی سرمربی را انجام دهم و تلاش کنم تیمم در زمین موفق باشد.

مهدی‌پور درباره انتخاب بهترین لحظه کاری خود در سال ۱۴۰۱ افزود: لحظه‌ای که شب خیلی آسوده و با خوشحالی خوابیدم قطعا شب قهرمانی استقلال بود. شبی که جام را بالای سر بردیم. همان لحظه را می‌توانم به عنوان بهترین شب کاری و حرفه‌ای‌ام در سال ۱۴۰۱ انتخاب کنم.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1175580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =