ساپینتو دانش فوتبالی خوبی دارد / ضربه محکم بدهی‌های استقلال به کیفیت آبی‌ها

پیشکسوت استقلال تهران گفت: آبی‌ها دچار یک سری مشکلات غیر فنی هستند که روی وضعیت آن‌ها تاثیرگذار است به عنوان مثال: بدهی باشگاه به استراماچونی؛ این قضایا ممکن است به آن‌ها لطمه جدی بزند.

مهدی کریمیان، بازیکن سال‌های نچندان دور استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت فعلی آبی‌های تهران گفت: پر مهره‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر، استقلال است و سرمربی این تیم دست بازی برای چینش بازیکن‌هایش دارد؛ استقلال در هفته‌های اخیر نمایش خوبی از خود بجای گذاشت.

کریمیان با اشاره به مشکلات استقلال، عنوان کرد: آبی‌ها دچار یک سری مشکلات غیر فنی هستند که روی وضعیت آن‌ها تاثیرگذار است به عنوان مثال: بدهی باشگاه به استراماچونی؛ این قضایا ممکن است به آن‌ها لطمه جدی بزند.

فتح‌الله‌زاده می‌تواند مشکلات استقلال را برطرف کند / قراردادهای بد، دلیل بدهی‌های سنگین

وی ادامه داد: مربی‌های خارجی لیگ برتر، مخصوصا ساپینتو دانش خوبی دارند و همگی شاهد این هستیم که تیمشان چگونه فوتبال بازی می‌کنند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه بازی‌های بسیار مهمی تا پایان لیگ باقی مانده است، عنوان کرد: بازی پرسپولیس و استقلال بازی بسیبار مهمی است و این دربی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است؛ همچنین برنده دربی می‌تواند به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

کریمیان سه تیم را به عنوان مدعی‌های قهرمانی معرفی کرد و گفت: در حال حاضر شانس قهرمانی پرسپولیس، استقلال و سپاهان با هم برابر است و هر سه تیم به یک میزان شانس قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =