کنکور و آزمون| آغاز ثبت‌نام با تأخیر یک روزه کنکور/ جزئیات ثبت ارشد بدون آزمون پیام نور اعلام شد

امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه فراهم شده است. با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها مبنی بر ایجاد فرصت مجدد برای جاماندگان از ثبت نام در مهلت مقرر، امکان ثبت نام با تأخیر برای این دسته از داوطلبان منحصراً در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش فراهم شده است.

کنکور و آزمون| انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۲ آغاز شد

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه سال جاری موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند منحصراً در ۳۰ فروردین ماه اقدام به ثبت نام کنند. به همین منظور هیچ درخواستی برای ثبت نام خارج از زمان تعیین شده میسر نخواهد بود.

با توجه به محدودیت زمانی و لزوم اقدامات اجرایی برای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه سال ۱۴۰۲ مهلت ثبت نام با تأخیر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلاً نام‌نویسی کرده‌اند وجود ندارد.

جزئیات ثبت ارشد بدون آزمون پیام‌نور اعلام شد

ثبت نام و ویرایش رشته های مورد پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد واحدهای آزاد تجاری –صنعتی مستقر در مراکز کیش و قشم دانشگاه پیام نور آغاز شد.

ثبت نام و امکان ویرایش رشته های مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه پیام نور، (صرفاً براساس سوابق تحصیلی) آغاز شده و تا روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه به آدرس Reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند در بازه اعلام شده نسبت به ثبت نام و ویرایش رشته نظر خود در مقطع کارشناسی ارشد واحدهای آزاد تجاری –صنعتی مستقر در مراکز کیش و قشم دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

همچین داوطلبان  به منظور دسترسی به دفترچه راهنما و عناوین رشته محل ها مقطع کارشناسی ارشد واحدهای آزاد تجاری –صنعتی مستقر در مراکز کیش و قشم می توانند به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کنند. 

طبق اعلام دانشگاه پیام نور، مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد واحدهای آزاد تجاری –صنعتی مستقر در مراکز کیش و قشم دانشگاه پیام نور قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =