توسطی: استیضاح فاطمی امین شرایط را بدتر می‌کند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با تاکید بر اینکه تمام مشکلات به وزارت صنعت، معدن و تجارت برنمی‌گردد، گفت: استیضاح فاطمی امین نه‌تنها مشکلی را حل نمی‌کند؛ بلکه شرایط بدتر می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، منوچهر توسطی در مورد طرح دوباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آینده در مجلس، افزود: سال گذشته نیز بحث استیضاح وزیر صمت مطرح شد و ما نیز در همان برهه زمانی این اقدام را به صلاح ندانستیم؛ اما بااین‌وجود بار دیگر این موضوع مطرح شده است.

امید قالیباف از سخنگویی صمت برکنار شد؟

وی با بیان اینکه استیضاح‌های پی‌درپی، بخش صنعت، معدن و تجارت را به ورطه بلاتکلیفی و دچار بی‌برنامگی می‌کند، بیان داشت: با این روند سیاست‌گذاری‌های وزارتخانه نیز دچار مشکل می‌شود.

رئیس خانه صمت استان مرکزی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مربوط به صنعت و تجارت مربوط به خارج از این وزارتخانه است، گفت: کشور درگیر مشکلاتی زیادی از جمله تحریم‌ها و تورم است و نمی‌توان تمام این مشکلات را به وزارت صمت ختم و منتهی کرد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه ریشه مشکلات در نداشتن برنامه بلندمدت در حوزه رشد اقتصادی و تولید است، گفت: فاطمی امین حدود یک سال و نیم است که تصدی این وزارتخانه را بر عهده گرفته، استیضاح نه‌تنها مشکلی را حل نمی‌کند؛ بلکه به عقیده بنده ممکن است که شرایط بدتر می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1178458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =