وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران به لحاظ اقتصادی و نظامی قوی‌تر می‌شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم با دوران امنیتی جدیدی روبه‌روست که در آن ممکن است تهدید واقعی برای همه بخش‌ها از همه جهات به‌طور همزمان وجود داشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (۱۹ آوریل) در بیانیه‌ای گفت دستگاه امنیتی این رژیم به این درک رسیده که تل‌آویو با دوران امنیتی جدیدی روبروست که در آن ممکن است تهدید واقعی برای همه بخش‌ها از همه جهات به طور همزمان وجود داشته باشد.

نتانیاهو: حملات خود علیه سوریه را ادامه می‌دهیم

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه آی۲۴، اوایل این هفته اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد که خطر جنگ در سال آینده در حال افزایش است.

گالانت گفت که تشکیلات امنیتی این رژیم به این درک رسیده که اکنون در پایان عصر رویارویی‌های محدود یا «روزهای جنگ» هستیم.

وی توضیح داد: «سال‌ها، در اسرائیل با این فرض که می‌توان مواجهه‌های محدود را حفظ کرد، فعالیت می‌کردیم اما این پدیده‌ای است که در حال از بین رفتن است. امروز پدیده‌ای محسوس از همگرایی عرصه‌ها وجود دارد و ما با دوران امنیتی جدیدی روبرو هستیم که در آن تهدید واقعی در همه بخش‌ها به طور همزمان امکان‌پذیر است».

این مقام صهیونیست ضمن تکرار اتهامات بی‌اساس علیه تهران، مدعی شد: «ایران نیروی محرکه در همگرایی عرصه‌ها بود زیرا منابع، ایدئولوژی، دانش و آموزش را به نیابتی‌های خود در سراسر منطقه انتقال می‌دهد».

گالانت بدون ارائه هیچ مدرکی ادعا کرد: «به طور مثال، حزب‌الله علاوه بر اطلاعات استراتژیک، سالانه حدود ۷۰۰ میلیون دلار از تهران دریافت می‌کند. حماس حدود ۱۰۰ میلیون دلار در سال از جمهوری اسلامی دریافت می‌کند که علاوه بر این، ده‌ها هزار دلار دیگر در اختیار جهاد اسلامی قرار می‌گیرد».

وزیر جنگ رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: «وابستگی فزاینده همه این سازمان‌های تررویستی به ایران باعث می‌شود که آن‌ها مرزها را جلوی ما کشیده و بیشتر جرات کنند که همه این‌ها تحت هدایت تهران انجام می‌شود».

گالانت اضافه کرد: «در حالی که مصر و اردن روابط خوبی با اورشلیم (قدس اشغالی) دارند، نمی‌توان تضمین کرد که اوضاع در یک جنگ چند عرصه‌ای در منطقه صلح‌آمیز باقی بماند و همچنین نمی‌توان تضمین کرد که رژیم‌های فعلی در طول چنین جنگی سقوط نکنند».

وی در ادامه، با تکرار ادعاهای همیشگی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت: «ایران از همیشه به توانایی هسته‌ای نظامی نزدیک‌تر است، در مواجهه با این تهدید، باید به یکی از دو راه، اقدام نظامی یا یک تهدید نظامی معتبر عمل کنیم. ایران اعتماد به نفس فزاینده‌ای در نظر خود مبنی بر این که غرب بازداشته شده و ابزارهای موثر برای مقابله با آن ندارد و اسرائیل مشغول برخورد با فرستدگان ایران است، احساس می‌کند».

این مقام صهیونیست در پایان ضمن اذعان به این که «ایران به لحاظ اقتصادی و نظامی قوی‌تر می‌شود» گفت این امر به آنها فضای عمل می‌دهد و «این چیزی است که باید خواب را از چشمان همه جهان و چشمان اسرائیل دور کند».

پایان پیام/

کد خبر: 1178484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =