کلهر: پرسپولیس بیشتر از رقبا شایسته قهرمانی در لیگ و جام حذفی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم فینال جام حذفی زیبا و جذاب خواهد بود چرا که هر ۲ تیم باید بازی باکیفیتی ارائه بدهند تا یکی از آن‌ها قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره بُرد سرخپوشان مقابل گل‌گهر و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس نیمه اول خوب بازی کرد و به نتیجه مدنظرش رسید. تیم یحیی بازی را خوب اداره کرد، اما در اواخر نیمه دوم بازی سخت شده بود. 

وی افزود: سرخپوشان مقتدرانه و آگاهانه بازی کردند و برنده از زمین مسابقه خارج شدند. تیم پرسپولیس با بُرد مقابل گل گهر در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی قرار گرفت و به نظر من سرخپوشان می‌توانند به فینال جام حذفی راه یابند.

تیم‌ها در جام حذفی بسته بازی می‌کنند

کلهر درباره اینکه پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی باید مقابل تیم هوادار بازی کند، گفت: بازی جام حذفی از حساسیت خاصی برخوردار است و خیلی از تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و این موضوع کار را برای تیم‌های بزرگ سخت می‌کند. البته به نظرم پرسپولیس می‌تواند تیم هوادار را شکست بدهد و ۹۰ تا ۹۵ درصد شانس رسیدن به فینال این رقابت‌ها را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی آل کثیر در ۲ هفته متوالی گفت: آل کثیر شایستگی خود را نشان داده است. شاید اگر آن مصدومیت و حاشیه‌ها برایش رخ نمی‌داد با خصوصیت تکنیکی بالای خود می‌توانست در سطح ملی جایگاهی داشته باشد.

پرسپولیس بیشتر از رقبا شایسته قهرمانی در لیگ و جام حذفی است

وی درباره اینکه احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی وجود دارد، گفت: به نظرم فینال جام حذفی زیبا و جذاب خواهد بود چرا که هر ۲ تیم باید بازی باکیفیتی ارائه بدهند تا یکی از آن‌ها قهرمان شود.

کلهر در پایان در خصوص اینکه پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی قهرمانی است، خاطر نشان کرد: به نظرم سرخپوشان بیشتر از رقبای خود شایسته قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال هستند. امیدوارم در ۳ بازی باقیمانده لیگ برتر شاهد بازی‌های پرگلی باشیم و بازی‌ها کسل کننده نباشد چرا که بازیکنان تیم ملی از دل لیگ و جام حذفی بیرون می‌آیند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1179675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =