۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت شد

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: به بیش از یک میلیون نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن بیش از ۱۶۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اظهار داشت: پارسال به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

صدور نخستین سند الکترونیکی ازدواج

صحابی گفت: به منظور قانون حمایت از جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۱، شبکه بانکی به تعداد ۸۹۶ هزار و ۵۲ نفر به مبلغ ۱۲۳ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل داشته است

وی ادامه داد: پارسال همچنین تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز به ۸۲۴ هزار و ۹۰۸ نفر به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات تصریح کرد: بر اساس این گزارش، در سال گذشته در قبال تسهیلات ودیعه مسکن، ۲۵۳ هزار و ۲۱۱ پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۲۲۴ هزار ۴۶۰ نفر به میزان ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

صحابی خاطر نشان کرد: پارسال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز به ۸۲۴ هزار و ۹۰۸ نفر به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =