قهر مردم با تئاتر / گرانی و مشکلات اقتصادی بر هنر ششم سایه افکنده

بازیگر سریال مستوران گفت: اوضاع تئاتر در حال حاضر چندان خوب نیست چرا که تماشاچی‌ها هنوز با تئاتر آشتی نکرده‌اند و بسیار کم برای تماشای تئاتر مراجعه می‌کنند.

جواد انصافی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر نمایشنامه‌ای برای جشنواره آیین‌های سنتی آماده کرده‌ام به نام "یاقوت پسر مبارک" که احتمالا مهرماه یا آبان‌ماه برگزار شود.

نمی‌توان روزهای خوبی را برای تئاتر پیش‌بینی کرد / خروج سینما و تئاتر از سبد خانوارها

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی تئاتر عنوان کرد: اوضاع تئاتر در حال حاضر چندان خوب نیست چرا که تماشاچی‌ها هنوز با تئاتر آشتی نکرده‌اند و بسیار کم برای تماشای تئاتر مراجعه می‌کنند این در حالی است که ما تمام تلااشمان را برای ارائه کالر خوب انجام می‌دهیم چرراکه برای ما مهم است که مردم کارهای خوب ببینند و همواره شاد باشند.

انصافی افزود: بیشترین عاملی که در این مسئله تاثیرگذار بوده همه گیری کرونا بود که باعث شد تا تئاتر به مدت دو سال تعطیل شود و بعد از آن وضعیت کنونی جامعه و شرایط اقتصادی که در کشور حاکم است بر مشکلات مردم افزود.

بازیگر سریال مستوران ادامه داد: مردم جامعه با گرانی و مشکلات گوناگون دست و پنجه نرم می‌کنند و همین باعث شده تا چندان رقبتی برای این هنر نشان ندهند.

به گزارش ایسکانیوز، جواد انصافی (متولد سال ۱۲ آذر ۱۳۳۰، در تهران) بازیگر و کارگردان است. وی را بیشتر با نام عَبدُلی می‌شناسند. عبدلی نام شخصیتی است که وی از اواخر دههٔ شصت، در نمایش‌های تلویزیونی بازی کرده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =