دادستان کل کشور: ادعای نماینده مجلس در خصوص وزیر سابق صمت فاقد اسناد بود

دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مرکز رسانه قوه قضاویه :حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در رابطه با وضعیت رسیدگی به موضوع ادعای احمد علیرضا بیگی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس اظهار کرد: به دنبال شکایت آقای فاطمی امین وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ادعاهای آقای احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس، موضوع به معاونت مربوطه در دادستانی کل کشور برای رسیدگی ارجاع داده شد در همین راستا منتظر اعلام نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بودیم.

واکنش دادستان کل کشور به کشف حجاب در داخل هواپیما

دادستان کل کشور افزود: امروز نظر هیات نظارت بر نمایندگان مجلس به دادستانی کل کشور واصل شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: براساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.

وی بیان کرد: به دنبال شکایت وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت و گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، موضوع برای پیگیری و رسیدگی قانونی به دادستانی تهران ارجاع داده شد تا مراحل قضایی آن طی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =