اصلانیان: پرسپولیس نمره قبولی را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی کارشناسان فوتبال ایران به عملکرد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در طول فصل نمره قبولی می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرحسین اصلانیان، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: قهرمانی شیرین و به حق پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک می‌گویم. همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌کردم که اگر در ۳۰ دقیقه اول، یک گل به نساجی بزنیم، می‌توانیم بازی را کنترل کنیم، به بهترین نحو ممکن این موضوع رقم خورد و دقیقه یک گل زدیم. 

بیرانوند: پرسپولیس با شایستگی به عنوان قهرمانی رسید

وی افزود: پیروزی و باختن نساجی در دیدار با پرسپولیس برایش فرقی نمی‌کرد و بعد از اخراج یک بازیکنش عقب نشست. از طرفی نساجی ابزار لازم را برای برتری مقابل پرسپولیس نداشت و مجبور شدند در یک سوم دفاعی خودشان جمع شوند. تمام بازیکنان پرسپولیس در بحث دوندگی از بازی‌های قبل بهتر بودند و تمام دقایق بازی به نفع پرسپولیس رقم خورد. ۷۰ درصد فرصت‌هایی که روی دروازه نساجی یه دست آوردند را استفاده کردند و با ۴ گل به پیروزی رسیدند.

تمام کارشناسان به عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نمره قبولی می‌دهند

کارشناس فوتبال در مورد کم ارزش کردن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: صحبت‌هایی درباره قهرمانی پرسپولیس می‌شود که بعضی‌ها فقط سعی دارند این قهرمانی ارزشمند را کمرنگ جلوه دهند و حواشی درست کنند. تمامی کارشناسان فوتبال ایران به عملکرد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در طول فصل نمره قبولی می‌دهند. کادر فنی پرسپولیس در طول فصل توانست از تمامی مهره‌های خودش استفاده کند یعنی سزاوار قهرمانی بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه دو مهاجم ایرانی در صدر گلزنان مسابقات لیگ برتر قرار دارند، تصریح کرد: از یک بابت هم خوشحالم که آقای گلی به شهریار مغانلو و مهدی قایدی، دو مهاجم خوب فوتبال ایران رسید.

اصلانیان در خصوص رقابت‌های جام حذفی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس به یک اندازه در رقابت‌های جام حذفی شانس قهرمانی دارند، اما باید ابتدا از سد نساجی و هوادار در مرحله نیمه نهایی بگذرند تا در فینال حاضر شوند. اگر استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی حاضر باشند یک دیدار جاندار را شاهد خواهیم بود. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند از آب دربیاید و مطمئناً هر تیمی که از نظر فنی بهتر باشد به قهرمانی خواهد رسید.

اینهمه پول در فوتبال هزینه می‌شود، اما VAR را وارد نمی‌کنند

وی در مورد اینکه ساپینتو، پرسپولیس را شایسته قهرمانی این فصل لیگ برتر ندانسته، گفت: تا زمانی که فوتبال ایران به سیستم VAR مجهز نشود مشکلات داوری کم و بیش برای همه تیم‌ها وجود دارد و همین صحبت‌ها وجود خواهد داشت. این اعتراضات به فدراسیون فوتبال است و نمی‌دانم چرا VAR را به مسابقات فوتبال ایران نمی‌آورند؟ این همه پول در فوتبال هزینه می‌شود، اما برای پایان دادن به این اعتراضات، سیستم کمک داور ویدئویی را وارد نمی‌کنند!

کارشناس فوتبال در مورد احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: امیدوارم تمهیداتی صورت گیرد تا استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند، چون حیف است که ظرفیت و توانایی این تیم‌ها به راحتی از بین برود. اگر این دو تیم بزرگ از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند یعنی در ساختار مدیریتی مشکلی وجود دارد که AFC تذکرات لازم را به فدراسیون فوتبال ایران داده‌ است. دیگر چیزی برای دور زدن کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد و باید هر چه که آن‌ها می‌گویند برآورده شود تا تیم‌های ایرانی به راحتی در مسابقات شرکت داشته باشند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1182124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =