ابراهیمی: پرسپولیس امسال در جذب بازیکن خارجی بسیار ضعیف عمل کرد

 سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازیکنان ضعیفی چون دیاباته با تلاش برخی افراد وارد فوتبال ایران می‌شوند که امیدوارم روزی برسد با این افراد برخورد جدی صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و حتی زمانی که هواداران شانس زیادی برای این تیم قایل نمی‌شدند من اطمینان داشتم می‌توانیم با قدرت برگردیم و قهرمان شویم.

بازیکن سابق پرسپولیس با ناراحتی ایران را ترک کرد

وی تاکید کرد: پرسپولیس با هر مدیرعاملی مدعی است و نباید کسی این قهرمانی را به نام خود بنویسد. این آقایان هیچ برنامه‌ای برای رشد باشگاه و تیم‌های پایه ندارند و شما در سال‌های اخیر کمتر خبری در مورد موفقیت تیم‌های پایه یا معرفی بازیکن از آکادمی شنیده‌اید.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال در جذب بازیکن خارجی بسیار ضعیف عمل کرد. لوکادیا بازیکن بسیار خوبی بود که مدیریت نتوانست او را نگه دارد سایر بازیکنان خارجی هم نسبت به بازیکنان داخلی کیفیت بسیار پایین‌تری داشتند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از واژه بی‌کیفیت برای بازیکنان خارجی پرسپولیس لطف بزرگی است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از این بازیکنان به حدی بی کیفیت بودند که شاید در لیگ یک ایران هم نباید بازی می‌کردند. دوست ندارم این حرف را بزنم اما خارجی های پرسپولیس حتی بی‌کیفیت هم نبودند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دلالان روی مدیران باشگاه‌ها تاثیرگذار هستند و هر بازیکن بی‌کیفیتی که دلشان می خواهد را به باشگاه‌های بزرگ ما می‌فروشند. این مشکل فقط در پرسپولیس وجود ندارد و در سایر تیم‌ها هم شاهد حضور بازیکنان بی‌کیفیتی چون دیاباته هستیم.

ابراهیمی اظهار داشت: در باشگاه‌های بزرگ ما معلوم نیست چه کسی بازیکن را می آورد و چه کسی بازیکن را می پسندد. جالب است در بعضی باشگاه‌ها مدیرعامل در جذب بازیکن خارجی سهمیه دارند و این موضوع را حق خود می‌دانند. امیدوارم روزی برسد که دست دلالان از فوتبال ایران قطع شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در گذشته من سرمربی تیم ملی بودم اما می رفتم در زمین های خاکی تهران بازیکن کشف کردم و این بازیکنان آنقدر استعداد داشتند که به تیم ملی می رسیدند. سرمربی تیم ملی بودم و به من گفتند برو زمین نازی آباد، یک امیر نامی هست که ۱۶ سال سن دارد و عالی هست. آن زمان سرمربی راه آهن هم بودم و همین امیر را که بعدها شد امیر قلعه نویی و امروز بهترین مربی فوتبال ایران است را کشف کردم.

وی تصریح کرد: امروز دلالی و پول جای کشف استعداد را گرفته است و متاسفانه تمام عوامل فوتبال هم در این فساد نقش دارند.

ابراهیمی در خصوص انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید گفت: من ۳۰ سالم بود مربی تیم جوانان بودم و در ۳۷ سالگی سرمربی تیم ملی بزرگسالان شدم. امیدوارم رضا عنایتی هم مسیر خوبی را در مربیگری در پیش بگیرد و بتواند روزی به تیم ملی بزرگسالان برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1182476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =