محمد: پرسپولیس از نظر روحی و روانی در بالاترین سطح قرار دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر از نظر روحی و روانی در بالاترین سطح قرار دارد و نباید انگیزه‌اش را برای فتح جام حذفی از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا محمد، درباره قهرمانی پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس ۷ هفته به پایان لیگ عملکرد بسیار عالی داشت و روند رو به رشدش را تا انتهای فصل حفظ کرد تا به قهرمانی برسد. قبل از هفته بیست‌وهفتم و پیش از دربی پرسپولیس نسبت به استقلال و سپاهان شانس کمتری برای قهرمانی داشت و در رتبه سوم جای گرفته بود، اما وقتی استقلال را در دربی شکست داد امیدش برای قهرمانی بیشتر شد. همه کارشناسان هم معتقد بودند که هر تیمی که دربی را ببرد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. 

پروین: معلوم بود پرسپولیس قهرمان می‌شود

وی افزود: سپاهان هم در هفته بیست‌وهفتم در اصفهان مقابل ملوان متوقف شد تا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس باشد. به طور حتم حق پرسپولیس قهرمانی بود که با شایستگی به قهرمانی دست یافت. هر تیمی که نتوانسته به این مقام برسد، در مسائل فنی ضعیف عمل کرده است. ضمناً این قهرمانی ششمین قهرمانی در ۷ سال اخیر بود که دیگر قهرمانی در مسابقات لیگ برتر برای پرسپولیس تکراری شده است.

پرسپولیس به راحتی هوادار را شکست خواهد داد

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود، عنوان کرد: پرسپولیس از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و روند رو به رشدی دارد. همچنین با قهرمانی در لیگ برتر از نظر روحی و روانی در بالاترین سطح قرار دارد و نباید انگیزه‌اش را برای فتح جام حذفی از دست بدهد. اگر پرسپولیس در جام حذفی  قهرمان شود، سال خوبی را با کسب ۳ جام پشت سر خواهد گذاشت و دست به رکوردشکنی خواهد زد. اگر جام حذفی را بگیرد، سه گانه را هم فتح می‌کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس با هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: هوادار تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است و مربی کاربلدی دارد. دیدارهای جام حذفی تفاوت زیادی با مسابقات لیگ برتر دارد و اگر پرسپولیس انگیزه‌اش را از دست ندهد به راحتی تیم فوتبال هوادار را شکست خواهد داد.

حیف است به خاطر ندانم‌کاری مدیران تیمی از حضور در آسیا محروم شود

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت، اما استقلال حذف شده، تاکید کرد: خیلی خوشحالم که پرسپولیس برای سال آینده لیگ قهرمانان در سید یک و بین تیم‌های برتر آسیا قرار دارد. امیدوارم با برطرف کردن کمبودها و قدرتمندتر کردن تیم‌مان بتوانیم در فصل پیش‌رو در این دوره از مسابقات به قهرمانی دست پیدا کنیم. از طرفی نباید به خاطر سوءمدیریت در فوتبال ایران یک تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

محمد در پایان خاطر نشان کرد: خیلی حیف است که تیمی در طول یک فصل برای قهرمان زحمت بکشد، اما به خاطر یک سری از ندانم‌کاری مدیرانش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود. در فوتبال ایران خیلی زیاد و هر سال شاهد چنین اتفاقات تلخی هستیم. این موضوع به خاطر ضعف مدیران غیر فوتبالی است که با بی‌تدبیری فوتبال را به خرابه تبدیل کردند. مدیرانی که مشخص نیست چطور تیمداری می‌کنند و ضمن هدر دادن پول بیت‌المال، باعث ناامیدی هواداران فوتبال می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =