دانشجویان فعال در طرح حامیم مُبَلّغ شعائر اسلامی باشند

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان فعال در طرح حامیم باید مبلّغ شعائر اسلامی و انقلاب اسلامی در دانشگاه باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست راهبردی برگزاری طرح فرهنگی حلقه‌های میانی (حامیم ۲) دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلمی استان بوشهر و مسئولان برگزاری و اجرایی این طرح برگزار شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست اظهار کرد: حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی موهبتی است که باید به شایستگی قدردان آن بود.

محمد قربانی گلشن‌آباد اضافه کرد: انتظار است که طرح حامیم و دانشجویان فعال در این طرح، مبلّغ شعائر اسلامی و انقلاب اسلامی در دانشگاه باشند.

وی متذکر شد: کتب دینی ما مانند نهج‌البلاغه و روایات حضرات معصومین علیهم‌السلام، کتب ادعیه و ... دارای مضامین گهربار و پرمحتوایی هستند که باید به درستی از آن‌ها در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بهره برد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: به عنوان مثال زیارت عاشورا دارای مفاهیم و مضامین بلندی است که برای هر انقلابی مبارز و مجاهد، نقشه راه بوده و این محتوای متعالی و مترقی که از لسان مبارک معصوم علیه‌السلام صادر شده، باید برای جوان مؤمن انقلابی تبیین شود.

به گزارش ایسکانیوز، طرح حامیم ۲ دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از امروز تا ۸ خرداد در چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، گناوه و دشتی با حضور ۱۵۰ دانشجو برگزار می‌شود که ۳۵ دانشجوی منتخب به مرحله استانی راه خواهد یافت.

محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر خود به بوشهر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه هم بازدید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1182609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =