نویدکیا به لیگ برتر می‌آید؟

اسطوره باشگاه سپاهان پس از رد کردن پیشنهاد سرمربیگری تیم امید ایران، در آستانه برگشت به لیگ برتر قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فصل بیست و دوم فوتبال ایران در شرایطی به اتمام رسید که آینده مربیگری سه تیم استان کرمان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در این بین شنیده می‌شود که مدیران یک باشگاه کرمانی که شرایط مناسبی هم طی سال‌های اخیر در لیگ برتر داشته، برای حضور پرقدرت در فصل آینده به دنبال جذب محرم نویدکیا برای هدایت تیم‌شان هستند.

محرم نویدکیا در حالی این پیشنهاد را در دست بررسی قرار داده است، که به تازگی از قبول هدایت تیم المپیک ایران کنار رفت، تا رضا عنایتی مسئولیت خطیر رساندن تیم ملی را با نظر مثبت امیر قلعه‌نویی در راه المپیک پاریس برعهده بگیرد.

گلادیاتورهای فوتبال ایران تا پای جان / قلب لیگ برتر منهای داوری به خوبی تپید

نویدکیا در لیگ بیستم پس از چند سال دوری از فوتبال در قامت سرمربی سپاهان به دنیای فوتبال بازگشت و در اولین سال مربیگری با کسب نتایج درخشان توانست سپاهان را در عین شایستگی به رتبه نایب قهرمانی با کسب ۶۵ امتیاز برساند.

سپاهان در سال دوم حضور نویدکیا مدعی اول قهرمانی لیگ برتر بود، اما در نهایت طی این فصل اتفاقاتی رخ داد که اسطوره باشگاه سپاهان نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند و دومین سال مربیگری را با رتبه سومی تمام کرد.

با این حال دو سال حضور محرم نویدکیا در دایره سرمربیان لیگ برتر با رفتار خاص این چهره سبب شد تا اهالی رسانه و علاقمندان به فوتبال دلتنگ بازگشت مربی‌ای باشند که علاوه بر عملکرد قابل توجه در حوزه فنی، در بعد شخصیتی و رفتاری نیز سبب ارتقا لیگ برتر شده بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که مذاکره باشگاه کرمانی با محرم نویدکیا چگونه پیش خواهد رفت و آیا این چهره پس از یکسال دوری از فوتبال بار دیگر قبول می‌کند که به دایره لیگ برتر بازگردد یا خیر؛ همچنین برخی از اخبار که هیچ منبع خبری قوی آن‌ها را تأیید نمی‌کند، خبر از هدایت فصل بعد گل‌گهر توسط نویدکیا می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =