رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهریز معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز با حضور مدیران دانشگاهی و شهری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز با حضور محمدرضا دهقانی‌اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، حجت الاسلام محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز، حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه، معاونان، اعضای هیئت علمی و مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز برگزار و با قدردانی از تلاش محمدصادقی سرچشمه در دوران تصدی ریاست این واحد دانشگاهی، سید محمد حسینی به عنوان رئیس جدید واحد مهریز معرفی شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به مشکلات زیاد واحد مهریز اعلام کرد: محمدصادقی انصافا مدیری دلسوز و زحمتکش است که با تلاش و کوشش فراوان در مدت زمان کم، کمبودها را مرتفع کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در چهل و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشگاه آزاد مردمی‌ترین دانشگاه در کشور است زیرا تمام منابع مالی آن از سوی مردم تامین می‌شود و متعلق به مردم است.

وی با اشاره به 21000 دانشجو و دانش آموز در 10 واحد دانشگاهی و 23 مدرسه اذعان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گسترده ترین شبکه آموزشی از حیث مقاطع تحصیلی است که از پیش دبستانی تا دکتری تخصصی را در خود دارد و امکاناتی را برای جویندگان علم از 2سالگی تا سنین بالا فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از چند سال گذشته تغییر رویکرد داده است تا ماموریت‌های خود را با توجه به نیاز جامعه انجام دهد افزود: حرکت از آموزش تئوری به سمت آموزش های کاربردی و مهارت محور از اولویت های اصلی است.
در ادامه محمد صادقی به گرفتن سند دانشگاه در مدت کوتاه اشاره کرد و گفت: با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و  پی گیری‌های زیاد توانستیم اخذ سند برای دانشگاه را محقق کرد.
در پایان با دادن لوح از زحمات محمد صادقی تقدیر و حکم رئیس واحد مهریز به سیدمحمدحسینی  تقدیم شد.

کد خبر: 1182705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =