دادگاه پرونده کینگ‌مانی برگزار شد / کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی از مردم

دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمزارز کینگ‌مانی به اتهام کلاهبرداری با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جواد غیاثی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمزارز کینگ‌مانی به اتهام کلاهبرداری با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جواد غیاثی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد.

دستگیری ۲ لیدر اصلی تنش در مناطق نفتی پارس جنوبی

قاضی غیاثی عنوان کرد: در این جلسه دادگاه، متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم خانم این پرونده از زندان به دادگاه اعزام شده بودند.

نماینده دادستان گفت: نظریه کارشناسی مدیر کل حقوقی قضایی وزارت اطلاعات مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ حکایت از جعلی بودن رمزارز کینگ‌مانی دارد. متهمین ردیف اول، دوم و پنجم نقش اصلی جهت اقدامات تهیه ارز جعلی داشته‌اند و متهم ردیف ۶ برنامه‌نویسی ارز جعلی کینگ‌مانی را به عهده داشته است و مجموعاً مبلغ ۱۰۷/۳۰۵/۰۰۰ یورو از طریق تولید و توزیع ارز جعلی کینگ‌مانی از شکات توسط متهمین برده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =