آسنسیو از رئال مادرید جدا می‌شود

هافبک رئال مادرید تصمیم گرفته که پیشنهاد تمدید باشگاه را نپذیرد و پس از ۷ فصل به کارش در لوس بلانکوس پایان دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مارکو آسنسیو هافبک ۲۷ سالۀ رئال مادرید خیلی جدی به جدایی از باشگاه رئال مادرید فکر می‌کند و به نظر می‌رسد این پایان کار او و لوس بلانکوس پس از هفت فصل باشد. به گزارش سایت رلوو، آسنسیو خواهان ترک رئال مادرید است و این بازیکن اسپانیایی تصمیم گرفته که پیشنهاد تمدید باشگاه را نپذیرد و در پایان فصل جاری مسابقات لالیگا این تیم را ترک نماید. خورخه مندس، نماینده او و خوزه آنخل سانچز، مدیر کل باشگاه، از ماه دسامبر در حال مذاکره برای تمدید رابطه با این هافبک شوت‌زن اسپانیایی بودند، اما او در نهایت به دنبال مقصد جدیدی در فصل آینده خواهد بود.

رئال مادرید در آستانه توافق با بلینگام

دلایل خروج آسنسیو از رئال مادرید کاملا بُعد فنی دارد و این هافبک اسپانیایی در طول مسابقات این فصل چه در لالیگا و چه رقابت‌های اروپایی صرفا به عنوان یک بازیکن تعویضی به میدان آمده است. هر چند کارلو آنچلوتی از او به عنوان بازیکنی مهم و اساسی یاد کرده است ولی به‌نظر می‌رسد یکی از دلایل مهم ترک رئال مادرید از سوی مارکو نبود در ترکیب فیکس و دقایق کم بازی او در ترکیب تیم بوده است. مارکو پیشنهادات انگشت‌شماری را در پیش‌روی خود می‌بیند که هنوز تصمیمی برای پاسخ به آنها نگرفته است. از چندین باشگاه ایتالیایی و انگلیسی و از جمله پاری سن ژرمن به عنوان مشتریان خواهان این هافبک سرشناس اسپانیایی یاد می‌شود.

باشگاه رئال مادرید دو پیشنهاد برای تمدید قرارداد به آسنسیو ارائه کرده است. ابتدا در تعطیلات جام جهانی و پیشنهاد دوم هم کمی بیش از یک ماه قبل که برای او فرستاده شد و شرایط مارکو نیز در چند وقت اخیر تا حدی بهبود یافته است (۱۲ گل و ۸ پاس گل). باشگاه دستمزد فعلی او را اندکی افزایش داد و به او آزادی عمل داد تا با انتخاب سال‌ها، بتواند با او قراردادی بلند مدت به امضا برساند ولی گویا این تلاش‌ها تا اینجا موفق نبوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =