پرسپولیس در پنالتی دست بالا را دارد

داوود سیدعباسی معتقد است نتیجه دربی در جریان بازی مشخص خواهد شد، اما در صورتی که به پنالتی کشیده شود، پرسپولیس دست بالا را خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، داوود سیدعباسی که سابقه حضور در هر دو تیم پرطرفدار پایتخت را در کارنامه خود دارد، در خصوص کیفیت مسابقات لیگ بیست و دوم و قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه تا هفته پایانی، قهرمان مشخص نبود و تیم‌ها برای کسب این عنوان می‌جنگیدند، کیفیت لیگ هم تا هفته پایانی بالا بود اما پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع لیگ به بهترین فرم خود رسید و توانست در دربی پیروز شود و سپس از لغزش سپاهان استفاده کند تا همه چیز دست خودش باشد و در نهایت هم قهرمان لیگ شود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس اعلام شد

وی افزود: خیلی مهم است که یک تیم بتواند در مقاطعی از فصل خودش را از لحاظ روحی جمع و جور کند تا بتواند در شرایط سخت، نتایج خوبی کسب کند؛ پرسپولیس در این امر موفق بود و پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ای حساس، توانست به قهرمانی برسد. کلید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، دربی بود.

سیدعباسی در خصوص صعود پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی بیان کرد: باز هم مانند دربی گذشته، هر دو تیم با بردهایی خوب به یکدیگر رسیدند و فرم ایده‌آلی هم دارند. استقلال در بازی‌های اخیر توانست با نتایج پر گل حریفان خود را شکست بدهد و در حال حاضر خط حمله این تیم در بهترین شرایط خود قرار دارد اما در مقابل پرسپولیس هم کاملا آماده است. من فکر می‌کنم با توجه به اینکه هر دو تیم رو به جلو بازی می‌کنند، مسابقه بسیار جذابی پیش‌رو خواهد بود اما فینال جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد و شاید حساسیت این بازی باعث شود تیم‌ها دست به عصاتر بازی کنند.

بازیکن سابق سرخابی‌ها درباره شرایط روحی دو تیم برای دربی گفت: دربی مثل یک هندوانه در بسته است و هر تیمی که بتواند خودش را از لحاظ ذهنی در شرایط بهتری حفظ کند، دست بالا را دارد. از آنجایی که پرسپولیس قهرمان لیگ شده و به فینال هم صعود کرده، روحیه خیلی خوبی برای این بازی خواهد داشت اما در مقابل استقلال هم لیگ را از دست داده و با انگیزه بسیار بالایی در دربی حاضر می‌شود تا اثبات کند عدم قهرمانی در لیگ تنها یک بدشانسی بوده است.

او درباره ناکامی پرسپولیس در دربی‌های حذفی در فصل‌های اخیر گفت: اینها آمار و اتفاق است و تاثیری در روند بازی نخواهد داشت. آمار و ارقام مرور می‌شوند اما هیچوقت نتیجه بازی را رقم نمی‌زند. من فکر می‌کنم هر دو تیم انگیزه بالایی برای این بازی دارند و از طرفی استقلال هم با توجه به نتیجه‌ای که در بازی لیگ گرفته است، باتجربه‌تر وارد این مسابقه می‌شود.

سیدعباسی در پیش‌بینی از نتیجه فینال جام حذفی عنوان کرد: من در چهار فینال جام حذفی بازی کردم و فکر می‌کنم نمی‌توان این بازی را پیش‌بینی کرد. در این بازی فقط باید سعی کنی اشتباهی نداشته باشی و از اشتباهات حریف خوب استفاده کنی. دربی همیشه حساس است و شرایطی دارد که اگر با نتیجه مساوی به پایان برسد همه راضی هستند اما فینال جام حذفی حتما باید برنده داشته باشد و همین هم این بازی را خاص‌تر و حساس‌تر کرده است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، کدام تیم دست بالاتر را خواهد داشت، گفت: احساس می‌کنم این بازی به پنالتی کشیده نمی‌شود و نتیجه مسابقه در جریان بازی مشخص خواهد شد اما از نظر من در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، پرسپولیس با توجه به حضور بیرانوند درون دروازه خود دست بالاتر را خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =