ظرفیت علمی استادان، زمینه ساز افزایش آگاهی و ارتقای سواد علمی جامعه است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: صدا و سیمای استان خراسان شمالی این آمادگی را دارد تا از تخصص و ظرفیت علمی استادان در غنی‌سازیی محتوایی برنامه‌های صداوسیما به صورت هدفمند بهره ببرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بجنورد، نشست مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در نشست با مدیرکل صداو سیمای خراسان شمالی در خصوص راه اندازی رشته پزکی در دانشگاه ازاد اسلامی بجنورد اظهار کرد: دانشگاه ازاد اسلامی دارای امکانات خوبی در زمینه آموزشی و پژوهشی است و برای کسب موافقت نهایی رشته پزشکی اقدامات اولیه ای همچون تجهیز ساختمانی با مساحت بیش از ۷۰ هزار متر مربعی، پیگیری خرید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی و .... در نظر گرفته شده است که برای تجهیز ساختمان و دستگاه‌های آزمایشگاهی و تخصصی این رشته قطعا باید خیّران حوزه سلامت و مسئولان استانی کنار ما باشند تا بتوانیم برای ارتقای حوزه سلام گامی موثر برداریم.

وی بیان کرد: صدا و سیمای استان می تواند در آگاه سازی مردم استان، ایجاد نگرش مثبت در زمینه حوزه سلامت و راه اندازی رشته های مورد نیاز مردم استان نقش موثری داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی افزود: تعدادی از خیرین و ارگان ها و سازمان های استانی به یاری ما آمده اند و برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی دست یاری فشرده اند که قدردان زحمات تمامی این بزرگان و خیرین هستیم و امیدواریم با اطلاع رسانی که از سوی صدا و سیما می تواند انجام گیرد خیرین دیگری نیز به یاری ما بیایند.

 مدیرکل صدا و سمیای خراسان شمالی در این دیدار اظهار کرد: صدا و سیمای استان در بحث سلامت جامعه و مردم استان اقدامات خوبی داشته و برنامه هایی را برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم استان انجام داده است و در این راستا برای راه اندازی این رشته در دانشگاه آزاد استان نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

محمد شاهرخی تعامل دوسویه با دانشگاه را خواستار و افزود: صدا و سیمای استان خراسان شمالی این آمادگی را دارد تا از تخصص و ظرفیت علمی، آموزشی، فرهنگی و .... استادان، نخبگان و دانشجویان فرهیخته در غنی‌سازیی محتوایی برنامه‌های صداوسیما به صورت هدفمند بهره ببرد که این امر می تواند زمینه ساز  افزایش آگاهی و ارتقای سواد علمی مردم این استان در مسائل مختلف باشد.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به همراه معاون هماهنگی و معاون توسعه و مدیرت منابع واحد بجنورد ضمن بازدید از حوزه معاونت خبر از زحمات این حوزه در پوشش برنامه های مختلف دانشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1183276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =