زمان برگزاری پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تغییر کرد

تقویم زمان بندی برگزاری مرحله اول انفرادی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تغییر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دو مرحله دانشگاهی و کشوری در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دوره دکتری پژوهشی-فناوری از ۲۲ خرداد

این دوره از المپیاد در پنج حیطه «استدلال بالینی»، «آموزش پزشکی»، «همگرایی علوم پایه»، «کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه» و «مدیریت نظام آموزش و سلامت» برگزار می‌شود.

بر اساس اصلاحیه تقویم برگزاری، مرحله اول انفرادی پانزدهمین المپیاد علمی در خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و اسامی دانشجویان از سوی سرپرستان کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه المپیاد اعلام می شود.

ثبت نام دانشجویان واجد شرایط که اسامی آنها اعلام شده در روزهای ۲۷ تا ۲۹ خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد.

آزمون غربالگری متمرکز (مرحله اول آزمون انفرادی) در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که اسامی آنها از طریق مرکز سنجش اعلام خواهد شد، برگزار می شود.

اعلام نتایج آزمون غربالگری در روزهای ۱۴ تا ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ توسط مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی و دبیرخانه المپیاد علمی صورت می گیرد. همچنین تاریخ برگزاری مراحل بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در عناوین موضوعات حیطه های ۵ گانه به شرح موضوع حیطه استدلال بالینی: میکروبیوم روده و بیماریها، موضوع حیطه آموزش پزشکی: کلیات آموزش پزشکی با تمرکز بر آموزش مبتنی بر محیط کار، موضوع حیطه همگرایی علوم پایه: پروبیوتیک ها، موضوع حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه: شبیه سازهای آموزشی و موضوع حیطه مدیریت نظام آموزش و سلامت: ادغام آموزش و نظام سلامت برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =