کنایه امباپه به رئال مادرید

ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از تصمیمی که سال قبل برای تمدید قرارداد با این باشگاه گرفت خوشحال است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ۶ دیدگاه طعنه امباپه به رئال: از تصمیم پارسالم خوشحالم!کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از تصمیمی که سال قبل برای تمدید قرارداد با این باشگاه گرفت خوشحال است.

بازیکن ۱۰۰ میلیون یورویی رئال مادرید رونمایی شد

بسیاری انتظار داشتند که امباپه را در فصل ۲۳-۲۰۲۲ با پیراهن رئال مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ببینند. 
در حالی که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی و همچنین نزدیکان دو باشگاه از امضای قرارداد امباپه با رئال پس از توافق نهایی با فلورنتینو پرز خبر می‌دادند، ناگهان همه چیز به شکلی باورنکردنی تغییر کرد. 

این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفت به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و قراردادی جدید و دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم را با این باشگاه به امضا رساند تا شوکی بزرگ به رئال مادرید، مدیران و هواداران این باشگاه وارد کرده باشد. 

در چند ماه اخیر بارها گفته شد که این مهاجم پی اس جی از تصمیمی که گرفته پشیمان است و حتی تماس‌هایی با رئال مادرید داشته و خواهان حل اختلافات پیش آمده شده است اما اظهارات خود این بازیکن چیز دیگری را نشان می‌دهد. 

امباپه شب گذشته در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال فرانسه به خبرنگاران گفت:«من از تصمیمی که سال گذشته گرفتم بسیار خوشحال هستم. هنوز یک سال دیگر از قراردادم باقی است و من فصل آینده هم در پاری سن ژرمن خواهم بود.»

پیش از این گفته شده بود که امباپه تصمیم گرفته بند تمدید قراردادش را غیرفعال کند و فصل ۲۴-۲۰۲۳ آخرین فصل حضور او در پارک دو پرنس خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =