قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه آزاد شهرکرد در مسابقات دانشجویی استان

تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، در یادواره شهدای دانشجو، عنوان قهرمانی رقابت های دانشجویان دانشگاه های سراسر استان چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی همتیان رئیس هیأت ورزش های دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان پسر مراکز عالی استان، یادواره شهدای دانشجو بین دانشگاه های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، دولتی، پیام نور، علمی و کاربردی و فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

همتیان هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای دانشجوی استان، ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان دانشگاه های استان و انتخاب تیم برتر و معرفی به مسابقات کشوری عنوان کرد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد و  دانشجویان پسر دانشگاه های استان به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.

همتیان افزود: پس از یک هفته رقابت، تیم فوتسال دانشگاه آزاد شهرکرد موفق شد مقام نخست را از آن خود کند و تیم های دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی شهرکرد هم به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

رئیس هیأت ورزش های دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: تیم منتخب به مسابقات کشوری که تیرماه امسال برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

کد خبر: 1183526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =