مربی پرسپولیس: شکست در بازی با سپاهان، چاقویی در قلب ما بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی تفصیلی با تسنیم، شکست دراماتیک مقابل سپاهان را به چاقویی در قلب هواداران و اعضای سرخپوشان تشبیه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، په‌په لوسادا، مربی بدنساز پیشین تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان یکی از نفراتی بود که ابتدای لیگ بیست‌ودوم به کادر فنی پرسپولیس ملحق شد. عملکرد مرد ۴۷ ساله اسپانیایی در افت نکردن بدنی بازیکنان پرسپولیس ظرف هفته‌های پایانی و پیروزی در هفت سکانس نهایی لیگ تأثیری ویژه داشت.

پرسپولیس اگر برنده دربی شود، ۲ جام می‌برد!

مربی پرسپولیس، گفت: شکست مقابل سپاهان نقطه‌ای بسیار حیاتی و تعیین‌کننده در فصل بود. دو نتیجه بد مقابل فولاد و هوادار (شکست در دو بازی) گرفتیم و به رتبه سوم جدول سقوط کردیم. به یاد می‌آورم همه موارد فیزیکی، تکنیکی و تاکتیکی تیم را تحلیل کردیم و تصمیم گرفتیم به مسیرمان ادامه دهیم.نکته‌ای تأثیرگذار در این قهرمانی، یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تیم بود که تلاش کرد همه اعضای تیم، تمرکز خودشان را فقط در زمین فوتبال بگذارند. همین مسائل باعث شد در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم.

وی ادامه داد: باید درباره بازی با سپاهان بیشتر صحبت کنیم. در این مسابقه بیشتر از ۴۵ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و در نیمه دوم بسیار بهتر از سپاهان بودیم، اما متأسفانه در دقیقه ۴+۹۰ گل خوردیم. همه در ورزشگاه فکر می‌کردند این دیدار با نتیجه صفر - صفر به پایان می‌رسد. این نتیجه مانند چاقویی در قلب همه بازیکنان، هواداران، مدیران و بازیکنان پرسپولیس بود. در این مسابقه امتیازات مهمی را از دست دادیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رصد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      آره درسته باخت به سپاهان برا خیلی ها گران تمام شد و بعد از اون تمام تلاششان را کردند تا چاقو را در بیاورند