رئال مادرید برای جذب ستاره انگلیسی با منچستریونایتد رقابت می‌کند

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، امیدوار است که بتواند فصل آینده با پیراهن منچستریونایتد به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کین عملکرد درخشانی در این فصل داشت و توانست ۳۰ گل برای تاتنهام که عملکرد پر فراز و نشیبی داشت به ثمر برساند. 

تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با تاتنهام باقی مانده و همین باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش برسد و بسیاری منتظر شنیدن خبر ترک این تیم توسط او باشند. 

رئال مادرید دروازه‌بان جدید خود را انتخاب کرد

این در حالی است که دنیل لوی، مدیر تاتنهام، هیچ علاقه‌ای به فروش او ندارد و گفته می‌شود تنها در صورتی با پیشنهادات ارائه شده برای خرید این مهاجم انگلیسی موافقت خواهد کرد که مبلغ آن پیشنهاد بالاتر از ۱۰۰ میلیون پوند باشد. 


رئال مادرید علاقه زیادی به جذب کین دارد، خصوصا که در چند روز اخیر شایعات مربوط به جدایی کریم بنزما از این باشگاه بسیار جدی شد اما به نظر می‌رسد که خود این بازیکن مقصد دیگری را در نظر گرفته است. 

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که کاپیتان تیم ملی انگلیس تمایلی برای ترک این کشور ندارد و منچستریونایتد مقصد مورد علاقه او برای فصل آینده است. اریک تن‌هاخ هم علاقه زیادی به او دارد و مایل است که از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند تا عملکرد خط هجومی شیاطین سرخ را بهبود ببخشد.

او به صورت جدی به دنبال شکستن رکورد ۲۶۰ گل زده توسط آلن شیرر است و در حال حاضر تنها ۴۸ گل با این رکورد فاصله دارد. به همین دلیل امیدوار است که بتواند در این لیگ بماند تا این رکورد را به نام خودش کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =