قطع ۱۱ ساعته برق بیمارستان رازی اهواز

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیحاتی درباره قطعی ۱۱ ساعته برق بیمارستان رازی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید آزنده اظهار کرد: از ساعت ۵ صبح پنجشنبه ۱۱ خردادماه بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی، برق این مرکز مهم درمانی قطع شد.

وی ادامه داد: با مدیریت جهادی و حضور به موقع مدیریت بیمارستان، نیروهای فنی و تاسیساتی، این چالش ۱۱ ساعته بدون هرگونه حادثه‌ و آسیب به بیماران، کنترل شد.

آزنده افزود: با حضور میدانی در بیمارستان نسبت به پیگیری موضوع از طریق مدیریت استان خوزستان اقدامات لازم انجام شد و در حالی که حتی تخلیه بیمارستان از گزینه‌های احتمالی بود، خوشبختانه با عملکرد مناسب دیزل ژنراتورهای بیمارستان رازی اهواز، پایانی خوش رقم خورد.

وی عنوان کرد: از مدیران و کارکنان بیمارستان رازی به خاطر واکنش حرفه‌ای و مناسب آنها نسبت به کنترل بحران تقدیر و تشکر می‌کنم.

ساکی، مدیر داخلی بیمارستان رازی نیز در این خصوص گفت: همزمان با پشتیبانی فنی و نگهداشت دیزل ژنراتورها از آنجایی که احتمال تداوم ۲۴ ساعته قطعی برق شهری می‌رفت، هماهنگی‌های لازم برای اخذ پذیرش از سایر بیمارستان‌ها و همچنین اقدامات لازم جهت فراخوانی و استقرار چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل بیمارستان انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مقدمات لازم جهت اعزام بیماران بدحال، بیماران قلبی و نوزادان به سایر مراکز با همکاری معاونت درمان، ستاد رها و مدیریت فوریت‌های پزشکی استان تمهید شد که خوشبختانه با وصل شدن برق شهری، اوضاع به حالت عادی برگشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =