لواندوفسکی: امیدوارم مسی برگردد

مهاجم لهستانی بارسا از فصل نخست حضورش در این تیم راضی و خوشحال است. او ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به جمع آبی‌-اناری‌ها برگردد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از الموندو دیپورتیوو، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و بیشترین نقش را در قهرمانی آبی‌-اناری‌ها داشت.

او درباره حضورش در بارسلونا گفت: معمولا فصل نخست سخت‌ترین فصل برای بازیکنان جدید است اما برای من اینگونه نبود و خیلی زود در تیم جا افتادم. از نظر فردی عملکرد خوبی داشتم اما از نظر تیمی خوب نبودیم؛ چرا که توقعات هواداران بارسلونا بالاست. ما در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر نشدیم اما در لالیگا خوب بودیم و توانستیم قهرمانی را به دست آوریم.

جدایی مسی از پاری سن ژرمن قطعی شد؟

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که پیراهن بارسا را بر تن دارم. نمی‌توان یک‌شبه همه چیز را تغییر داد. ما دوران جدیدی را آغاز کرده‌ایم و این تغییرات قطعا نتیجه می‌دهد. من به آینده تیم خوشبینم و اطمینان دارم که فصل بعد بهتر ظاهر خواهیم شد.

لواندوفسکی درباره بازگشت مسی گفت: باید صبر کرد و دید چه رخ خواهد داد اما امیدوارم که مسی به تیم برگردد. مسی بازیکنی است که هر تیمی دوست دارد او را داشته باشد. او اسطوره باشگاه بارسلوناست و توانست این تیم را تغییر دهد. بازی‌کردن با مسی آسان خواهد بود. بازگشت مسی هیجان‌انگیز خواهد بود.

لواندوفسکی درباره جدایی احتمالی کریم بنزما هم گفت: ما درباره بازیکنی صحبت می‌کنیم که یک نماد در رئال است. او عملکرد بسیار خوبی در سال‌های اخیر در رئال مادرید داشته است و قطعا جدایی‌اش برای تیم سخت خواهد بود. من نمی‌دانم واقعا او می‌رود یا نه.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =