۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت سالگرد ارتحال امام راحل حضور داشتند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی حضور داشتند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه هماهنگی قرارگاه روح الله فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای مأموریت برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) افزود: برای این مأموریت عظیم و به منظور خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران عزیز از ظرفیت رده‌های همجوار مانند شرق و غرب استان تهران و استان البرز برای حفظ امنیت و انتظام عبور و مرور استفاده خواهد شد.

سپاه پرچمدار پاسداری از مکتب امام خمینی (ره) است

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) همکاران ما در پلیس راه، کاروان‌ها را از مبدأ تا مقصد همراهی خواهند کرد و ان شاءالله با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم برای زائران در حین سفر و هم در زمان برگزاری شاهد مراسمی با شکوه توأم با امنیت و انتظام خواهیم بود.

سردار رادان در ادامه به مسؤولیت فردی کارکنان در حوزه‌های جغرافیایی و زمانی تأکید کرد و از حاضران در جلسه خواست تا این نکته را در تمامی مأموریت‌ها مورد توجه قرار دهند.

فرمانده کل انتظامی ضمن تأکید بر پشتیبانی مناسب از کارکنان حاضر در مأموریت، از رده‌های مختلف پلیس خواست تا با تمام ظرفیت در راه‌ها در خدمت زائران باشند و به منظور راحتی آنها تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی با تأکید ویژه ای از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز خواست علاوه بر توجه به مأموریت ۱۴ و ۱۵ خرداد با توجه به خلوتی شهر تهران از دیگر حوزه‌ها غافل نشده و با بهره گیری از نیروهای رده‌های دیگر از مواردی مثل سرقت و رانندگی خطرناک در اتوبان‌های تهران پیشگیری به عمل آید.

سردار رادان در پایان بر بحث خروج مسافران تأکید کرد و گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا با توجه به عجله‌ای که مسافران پس از پایان مراسم برای رسیدن هر چه سریع‌تر به مقصد دارند، مسیرها باز باشند تا خدای نکرده شاهد تصادف و ترافیک نباشیم.

در این جلسه معاون هماهنگ کننده، رئیس پلیس راهور، فرمانده یگان‌های ویژه و رئیس سازمان اطلاعات فراجا و همچنین فرماندهان انتظامی استان‌های البرز، تهران، شرق و غرب استان تهران و … حضور داشتند که به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های خود پرداختند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1184110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =