افت شدید فشار آب در تهران ادامه دارد

از ساعات پایانی شب گذشته براساس مشاهدات میدانی قطعی آب در تهران برطرف شده است اما افت فشار آب در اکثر مناطق شهر تهران ادامه دارد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، از ساعات پایانی شب گذشته براساس مشاهدات میدانی قطعی آب در تهران برطرف شده است اما افت فشار آب در اکثر مناطق شهر تهران ادامه دارد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

قطعی آب در بسیاری از نقاط مرکز و غرب تهران همچنان ادامه دارد / وعده رفع مشکل عملی نشد

گفتنی است؛ علیرغم وعدهای  مسئولان، اکنون بیش از ۶ روز است که آبرسانی به شهروندن تهرانی با چالش همراه شده تا جایی که روز گذشته در بسیاری از مناطق پایتخت با استفاده از تانکر آب توزیع شد.

در همین رابطه، محسن اردکانی مدیرعامل آبفای تهران اظهار کرد: الان خوشبختانه با توجه به اینکه فرآیند تصفیه آب بعد از اینکه انتقال آب به شهر تهران صورت گرفته و ساعاتی طول می‌کشد، این فرآیند در حال حاضر طی شده و خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای از شهر قطعی آب نداریم.

گفتنی است؛ قطعی آب مناطقی از تهران به علت سیلاب روز جمعه ۱۹ خرداد شروع شده و مسئولان از آن زمان تا کنون وعده داده‌اند که به مشکل رسیدگی خواهند کرد و قطعی آب برطرف خواهد اما مشکلات کماکان پابرجاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =