خزعلی: شرایط تحصیل غیرحضوری بانوان خانه‌دار را فراهم می‌کنیم

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش می‌کنیم که شرایط تحصیل بانوان خانه‌دار در رشته‌های کاربردی دانشگاهی و تامین نیازهای علمی-کاربردی زنان خانه‌دار با آموزش غیرحضوری از طریق سیمای آموزشی فراهم شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جلسه برنامه‌ریزی آموزشی بانوان خانه‌دار که امروز در این معاونت برگزار شد، افزود: بسیاری از بانوان توانمند خانه‌دار هستند که به دلیل وظیفه مدیریت خانواده، شرایط حضور فیزیکی در دانشگاه را ندارند، اما دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قابل توجهی هستند که باید تقویت و شرایط تحصیلات عالیه برای آن‌ها از طریق فضای مجازی فراهم شود.

طرح دادن بذر به زنان سرپرست خانوار دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند / بیشتر بودجه کمیته امداد خرج کارمندانش می‌شود

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: رشته‌هایی مانند مدیریت خانواده، مدیریت رسانه و مدیریت آی تی و مشاوره می‌تواند برای ادامه تحصیل بانوان خانه‌دار از طریق فضای مجازی ایجاد شود.

خزعلی بیان کرد: کاربردی بودن آموزش برای خانم‌های خانه‌دار از جمله دغدغه‌های موجود جهت تعریف رشته‌های دانشگاهی و سرفصل‌های آموزشی ویژه بانوان خانه‌دار است که با توجه به فضای مجازی، استفاده بهینه از آن و بهره‌گیری از هوش مصنوعی در خانه، لازم است این موارد در سرفصل‌های آموزشی ویژه بانوان گنجانده شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، لازم به ذکر است، جلسه هم‌اندیشی تعریف سرفصل‌های آموزشی ویژه بانوان خانه‌دار با حضور جمعی از اساتید و فرهیختگان دانشگاهی، نماینده دانشگاه علمی-کاربردی و نماینده صدا و سیما برگزار و مقرر شد با مشخص کردن سرفصل‌های کاربردی، در سال جاری حداقل سه رشته دانشگاهی برای این بانوان ایجاد شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1185952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =