راه‌اندازی کودکستان‌های «تاک» در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی/ دوره تربیت‌مربی کودک مردادماه برگزار می‌شود

مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز راه‌اندازی کودکستان‌های مرکز تربیت اسلامی کودک(تاک) در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عاصمه قاسمی اظهار کرد: آیین نامه مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک) ابلاغ  شده است و مقرر شده که این مرکز در سه حوزه راه‌اندازی کودکستان‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد، تولید محتوای تربیتی برای کودکستان‌های دانشگاه و تولید محتوا برای تربیت مربی کودکستان‌ها و همچنین تربیت مربی فعالیت خود را آغاز کند.   

سرپرست مرکز تربیت اسلامی کودک دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

وی ادامه داد: این مرکز ذیل معاونت علوم تربیتی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که با تشکیل گروه های تخصصی در سه حوزه‌ای که ذکر شد کار به صورت جدی‌تر آغاز و تکمیل می‌شود.  

مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر راه‌اندازی کودکستان‌ها هم در تهران و هم در استانها آغاز شده است و ما هم در ستاد با تولید محتوا و تربیت مربی آنها را کمک می‌کنیم و این در واقع اولین مرحله تاک است.  

قاسمی افزود: با توجه به راه‌اندازی تاک و اینکه یکی از رسالت های آن تربیت مربی است؛ دوره تربیت مربی کودک مردادماه در سطح کشوری برگزار می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنانی که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند در این طرح شرکت کنند و در نهایت در کودکستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور مشغول به کار شوند.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1187649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =