حرف‌های جنجالی حنیف طاهری خطاب به مسئولان / با کار بی‌قاعده برای کودک اساس هیئت را خراب نکنیم + فیلم

حنیف طاهری گفت: من مدافع تولید کار برای کودک و نوجوان هستم و می‌گویم باید ساخته شود اما باید در چهارچوب و قاعده باشد. نباید زمانی که می‌خواهیم برای کودک کار کنیم، اساس هیأت را خراب کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع) در مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم هیأت عبدالله بن الحسن(ع) درخصوص آثار تولید شده در حوزه سرود مداحی اظهار داشت: من مدافع تولید کار برای کودک و نوجوان هستم و می‌گویم باید ساخته شود اما باید در چهارچوب و قاعده باشد. نباید زمانی که می‌خواهیم برای کودک کار کنیم، اساس هیأت را خراب کنیم. مقام معظم رهبری فرمودند هیأت، باید هیأت بماند.

کار برای کودک ابزار و روش خود را می‌خواهد

وی با بیان اینکه بچه‌ها مدار خلقت هستند و از نظر روانشناسی خود را بزرگ می‌دانند، گفت: همه چیز حول و حوش آنها است و کار برای کودک بسیار نیاز است اما باید با ابزار و روش خودش انجام شود و کار درست باشد. الان عده‌ای می‌گویند که محرم است و این حرف‌ها را نزنید اما الان وقتش است.

طاهری با اشاره به اینکه الان محرم امام حسین(ع) است، شما را سرود مذهبی اینجا آورده است یا امام حسین(ع)؟ گفت: ما چند نفر را با این کارها جذب کردیم؟ امام حسین(ع) بازارش شلوغ و جذاب است و نیاز نیست کسی امام حسین(ع) را جذاب کند. امام حسین(ع) جذاب‌ترین جذاب خلقت است.

کودک باید امام حسین را درست بشناسد

این مداح اهل بیت(ع) ادامه داد: متأسفانه با این اشعاری که چهارچوب ندارد، درحال معرفی امام حسین(ع) به جوان، نوجوان و کودک به بهانه جذب هستند، بعدش چه می‌خواهند به او از امام حسین بگویند. کودک خیلی بزرگ می‌فهمد و باید امام را درست بشناسد.

وی در ادامه خطاب به مادران گفت: مراقب بچه‌هایتان باشید. امام حسین(ع) در آخرین لحظات چشم‌هایش را باز کرد و خطاب به جبرائیل فرمود به کمک من آمدی؟ جبرائیل ما بر عاجزان پشت و پناه هستیم، در همین حالت که زن و بچه‌ام در گرفتاری هستند و خودم غرق خون هستم، اگر حاجتی داری از ما بخواه. حیف این امام حسین نیست که جور دیگری آن را معرفی کنیم.

این چه کلماتی است که درباره حرم اهل بیت به کار می‌بریم؟

طاهری تصریح کرد: مگر ما از حرم امام حسین(ع) مقدس‌تر داریم یا از حرم امام رضا(ع) مقدس‌تر داریم که این کلمات را برایش استفاده می‌کنید؟

فیلم این اظهارات را ببینید:

انتهای پیام/

کد خبر: 1192451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =