جانشین محمد صلاح در لیورپول مشخص شد

طبق ادعای اسکای اسپورتس، اگر محمد صلاح در نهایت تصمیم به جدایی از لیورپول و رفتن به الاتحاد بگیرد، لیورپول به سراغ ژوائو فلیکس خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الاتحاد با وجود اینکه لیورپول اصرار دارد محمد صلاح را نمی‌فروشد، ماجرای انتقال این بازیکن به عربستان را رها نمی‌کند. 

بیشتر بخوانید:

تلاش عجیب و باورنکردنی الاتحاد برای جذب محمد صلاح

مسئولین باشگاه عربستانی در حال تعیین ارقام قبل از رسمی کردن پیشنهادشان هستند، به امید اینکه لیورپول را برای فروش این بازیکن 31 ساله وسوسه کنند. یورگن کلوپ قاطعانه گفته است که صلاح اجازه رفتن نخواهد داشت، به خصوص که لیورپول زمان کمی برای یافتن جانشین مناسب دارد. آنها همچنان آماده تقویت خط هافبک خود هستند و هدف‌های زیادی برای این فصل دارند. سرمربی قرمزها اعتراف کرد که وقتی تیم لیگ برتر عربستان سعودی تلاش می‌کند ستاره آنها را بدزدد، ناراحت می‌شود.

به گفته چندین رسانه انگلیسی مانند اسکای اسپورت، در صورتی که صلاح بالاخره پیشنهاد هنگفت الاتحاد (100 میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها) را بپذیرد، لیورپول برای جذب ژوائو فلیکس از اتلتیکو اقدام خواهد کرد. ستاره پرتغالی گزینه اول کلوپ برای جانشینی صلاح خواهد بود، اگرچه باشگاه انگلیسی همچنان اصرار دارد که صلاح برای فروش نیست.

شرایط برای ژوائو در اتلتیکو اصلا خوب پیش نمی‌رود و او حتی یک دقیقه نه در بازی‌های پیش فصل و نه در سه بازی نخست فصل حضور نداشته است. او دیروز نیز در فهرست بازی برابر رایو قرار داشت ولی به میدان نرفت. 

گفته می‌شود ژوائو با بارسا توافق کرده اما مشکلات مالی باشگاه کاتالان فعلا اجازه رسمی شدن انتقال را نداده است. بعید نیست در فاصله چهار روز تا پایان نقل و انتقالات، ژوائو ناگهان سر از آنفیلد در بیاورد. نباید فراموش کرد که او فصل گذشته نیم فصل دوم را قرضی برای چلسی بازی کرد و با فضای فوتبال انگلیس آشناست.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1196084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =