رئیسی با اهدای یک قطعه زمین به خادم فداکار حرم شاهچراغ موافقت کرد

رئیس جمهور ‌در نامه‌ای ‌به وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام موافقت با پیشنهاد استاندار فارس مبنی بر واگذاری زمین به فرزاد بادپا، خواستار انجام اقدامات لازم در این زمینه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، استاندار فارس در نامه‌ای ‌به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ‌با اشاره به دلاورمردی و فداکاری آقای بادپا که با توسل به ائمه اطهار (ع) و تحت عنایات الهی موفق به ناکام گذاشتن اهداف پلید تروریست های کوردل در آن حادثه تروریستی شد گفت: بر همین اساس و به منظور تقدیر و الگوسازی از مجاهدت ایشان، از آنجا که نامبرده فاقد منزل مسکونی است، مستدعی است در صورت صلاحدید دستور فرمایید تا یک قطعه زمین در شهر شیراز جهت احداث واحد مسکونی به صورت خارج از نوبت و رایگان به ایشان واگذار شود.

خادم فداکار حرم شاهچراغ پاسدار شد / تقدیر رئیسی از فرزاد بادپا

به دنبال تقاضای استاندار فارس، آیت الله رئیسی رئیس جمهور در نامه ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام موافقت خود با پیشنهاد استاندار فارس مبنی بر واگذاری زمین به فرزاد بادپا، خواستار انجام اقدامات لازم در این زمینه می‌شود.

به دنبال موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد مطرح شده، استاندار فارس به مدیر کل راه و شهرسازی فارس ماموریت داد که ظرف مدت دو هفته نسبت به تامین و واگذاری یک قطعه زمین بصورت رایگان به آقای بادپا اقدام کند.

فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) در 22 مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توانست با فداکاری نیروی داعشی را پس از آنکه مسیر تروریست بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی سپاه تغییر کرد، زمین گیر کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      مسئولین با پرداخت حقوق پایین حرمت خودشان و بازنشستگان صندوق کشوری را نگه نداشتن. تورم جیب سزمایه داران وخونخوران را پر نمی کند