سارق سریالی دوچرخه‌های تهران به دام افتاد

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ اردشیر نادری اظهار کرد: با وقوع چند فقره  سرقت دوچرخه  و اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

زیر گرفتن جنگلبان اصفهانی توسط قاچاقچی + عکس

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می کند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری متهم را به همراه یک دوچرخه سرقتی مشاهده و دستور ایست دادند که متهم به محض دیدن گشت پلیس، دوچرخه را رها کرده و به سرعت از محل می گریزد.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و متهم به همراه دوچرخه ای که سارق قبل از  دستگیری  سرقت کرده بود به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ نادری در خاتمه اظهار کرد: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1198483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =