کنایه‌های سریال پدر خوانده به تقلب بهاره افشاری در بازی مافیا + فیلم

سریال پدر خوانده یک رئالیتی شو است که در واقع ادامه شب‌های مافیاست ماجرای تقلب در این سریال توسط بازیگرانی که در آن حضور پیدا می‌کنند موضوعی است که مدتی بر سر زبان‌ها افتاده بود و در قسمت هفتم فصل دوم به این مسئله اشاره شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سریال پدرخوانده یک رئالیتی شو است که در واقع ادامه شب‌های مافیا است که توسط سعید ابوطالب کارگردانی و تهیه شده. این سریال با گردانندگی کامبیز دیرباز و دورهمی بازیگران محبوب سینمای ایران با بازی مافیا است. اما ماجرای تقلب در این سریال توسط بازیگرانی که در آن حضور پیدا می‌کنند موضوعی است که مدتی بر سر زبان‌ها افتاده بود.

بیشتر بخوانید:

چرا مردم از تلویزیون ملی گریزانند؟ / فیلمنامه پاشنه آشیل سریال‌های صداوسیما

تا جایی که رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون که در قسمت هفتم فصل دوم سریال پدرخوانده حضور پیدا کرده بود، با اشاره به تقلب‌های رخ داده توسط بهاره افشاری در این سریال عنوان کرد: بُردن در بازی مافیا چندان شیرین نبوده و باختن در آن هم آن قدر تلخ نیست که یک هنرمند شرف خود را زیر پای نهد.

وی ادامه داد: حتی اگر من از نظر مردم بهترین و باهوش‌ترین فرد در بین جمع یازده نفری که در مسابقه مافیا شرکت کرده‌اند، باشم اما وقتی شب وقتی می‌خواهم بخوابم به این موضوع فکر کنم که کسی به من در این بازی تقلب رسانده و به خاطر هوشم برنده نشده‌ام ترجیح می‌دهم دیگر از صبح از خواب بیدار نشوم تا اینکه ببینم چقدر نظر منفی نسبت به رفتاری که انجام داده‌ام گرفته‌ام.

به گزارش ایسکانیوز، مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی ‌است که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. در بازی پدر خوانده، ۱۱ بازیکن حضور دارند ۷ شهروند و ۳ مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌کنند. بازی بهاره افشاری و شو کردن مافیا بدون دلیل و مدرک در فصل اول سریال پدرخوانده موجب جنجال و حاشیه‌های زیادی شد تا جایی که علی صبوری یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه به افشاگری درباره تقلب در این برنامه صحبت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =