رئیسی: در سفر به نیویورک محور برنامه‌هایم توجه به ارتباطات اقتصادی بود

رئیس‌جمهوری گفت: محور ارتباطات ما در همه دیدارها با سران اقتصادی کشورها در سفر به نیویورک توجه به ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در بدو ورود به کشور پس از سفر نیویورک و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: حضور در نشست سالانه سازمان ملل زمینه‌ای برای ارتباطات و تبیین مواضع ما در این نشست و در خلال جلسات و برنامه‌های ما در این سفر بود.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: تدوین برنامه جامع همکاری‌های ایران و مالزی اقدامی موثر برای ارتقای روابط است

وی افزود: همچنین تأمین منافع و ارزش‌ها را هم مورد توجه قرار دادیم که در امتداد منافع و هویت ماست. آنان که به ارزش‌ها توجه نمی‌کنند گاهی خود را در امتداد منافع دیگران قرار می‌دهند. 
 
رئیسی یادآور شد: توجه به قرآن که هویت ماست و توجه به خانواده که موضوع مهم ماست و موضوع مهم بشریت است باید مورد توجه همه قرار داشته باشد.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه ما ۲۰ نشست و دیدار و ارتباطات با نخبگان و سیاسیون در این سفر برگزار کردیم، یادآور شد: تلاش کردیم در این جلسات آنچه از مواضع جمهوری اسلامی است را تبیین کنیم. محور ارتباطات ما در همه دیدارها با سران اقتصادی کشورها توجه به ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =